tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Husqvarna WR300 2009 test
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Husqvarna WR300 2009 test

Autor: Vláïa Novotný | Zdjêcia: Va¹ek Maleèek 2009.07.02, 14:31 Drukuj

strony: 1 2 3 4 5 6

Przechodzimy do finału - siadam na grzbiet Husqvarny WR 300. Niesamowite, jak szybko się do niej dopasowuję. Całkowicie odpowiada mi siedzenie, położenie kierownicy i podnóżków. Sprawia to chyba fakt, że moje warunki fizyczne (czyli waga i wzrost) zbliżone są do właściciela, dla którego Huska została ustawiona.

NAS Analytics TAG

Podoba mi się jej lekkość i poczucie pewności kierowania. Maszyna ładnie pochyla się do zakrętów i równie dobrze z nich wyjeżdża. To samo można powiedzieć o równym trzymaniu się wybranego śladu. Silnik preferuje raczej wyższe obroty. Tym samym ważne jest, aby mieć włączony właściwy bieg i trzymać silnik pod gazem, ponieważ przy niższych obrotach zachowuje się nieco gorzej. Hamulce robią dokładnie to, czego od nich oczekuję, podobnie zresztą jak w przypadku poprzednich motocykli. Na Huskę przesiadłem się z TM, który fizycznie dał mi porządnie w kość, więc brak mi już trochę sił.

Podczas ostatniej rundy przedramiona mam jak z drewna i przestaję być osobą dyktującą warunki jazdy (zestaw hantli już kupiłem i obiecuję, że będę ćwiczyć). Nie zmienia to jednak faktu, że w pierwszej fazie testu z czwórki ostrych dwusuwów enduro Huska pasowała mi najbardziej.

Także w drugiej fazie testu kamienistą rynnę pokonywało mi się na Husqvarnie świetnie. Łatwą do sterowania maszyną doskonale kluczyło się między śliskimi kamykami. Wolałbym jednak, gdyby silnik był bardziej posłuszny i elastyczniejszy przy najniższych obrotach.

Modyfikacje w stosunku do modelu seryjnego:

W Husqvarnie zastosowano nieseryjny wydech, który powinien dawać ciut większą moc od dołu. U góry moc jest taka, jak w modelu seryjnym. Oprócz tego zamontowano blastery, które rzecz jasna nie mają wpływu na parametry jezdne i zachowywanie się maszyny. Minimalnie skorygowano też zawieszenia, które ustawione są pod kątem preferencji właściciela motocykla. Ogólna inwestycja w akcesoria to około 160 zł.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Husqvarna WR300 bloto kamienieHusqvarna WR300 jazda
NAS Analytics TAG
Husqvarna WR300 nawrot tereHusqvarna WR300 ogien
Husqvarna WR300 podjazdHusqvarna WR300 najazd
Husqvarna WR300 wawozHusqvarna WR300 nawrotka
Husqvarna WR300 wyskokHusqvarna WR300 w powietrzu
Husqvarna WR300 nawrotHusqvarna WR300 wiraz
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê