tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Grom z jasnego pieca! Triumph ogłosił specyfikację nowego Rocketa III TFC NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Grom z jasnego pieca! Triumph ogłosił specyfikację nowego Rocketa III TFC

Autor: Janusz Bębenek 2019.06.19, 17:13 Drukuj

Pogłoski i szacunkowe wartości dotyczące osiągów nowego Rocketa krążą w sieci już od kilku miesięcy, ale teraz mamy już pewność - Triumph podał oficjalne dane, dotyczące swojej nowej bestii. Najkrócej mówiąc, jest się czym odepchnąć.

Silnik nowego Triumpha Rocket III TFC jest w tej chwili, nie licząc krótkoseryjnych wynalazków typu Boss Hoss, największą jednostką montowaną w motocyklu produkcyjnym. Trzy cylindry w rzędzie, ustawione wzdłuż osi motocykla, mają łącznie 2500 cm3 pojemności skokowej. Piec ten generuje aż 180 KM mocy przy 6000 obr/min i 225 Nm momentu obrotowego przy 4000 obr/min, co czyni brytyjską rakietę najmocniejszym cruiserem na świecie.

Nie jest to jednocześnie, jak zapewnia producent, wersja rozwojowa poprzedniego silnika Rocketa o pojemności 2300 cm3, tylko całkiem nowy projekt. Mimo większej pojemności udało się również obniżyć masę całego motocykla. Teraz waży on 290 kg na sucho, aż o 44 kg mniej od poprzednika.

W przypadku tego modelu Triumph poszedł w odwrotnym niż zazwyczaj kierunku. Najpierw na rynek wejdzie wersja specjalna TFC (Triumph Factory Custom), a dopiero w przyszłym sezonie standardowa. Plan produkcyjny Rocketa III TFC to tylko 750 sztuk na cały świat. Co więcej, znakomita większośc z nich została już zarezerwowana i sprzedana. Spóźnionym chętnym pozostaje czekać do przyszłego roku.

NAS Analytics TAG

Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę