Po 8 latach, podczas których sprzedano w Europie 330 000 egzemplarzy, Runner odchodzi na zasłużoną emeryturę. W nowo skonstruowanym - z wyjątkiem napędu - Runnerze 50 albo 125 łatwo rozpoznać jego następcę, mimo że jest on zdecydowanie bardziej kanciasty od poprzednika. Podwozie - zastosowano w nim duże koła: z przodu 14-, z tyłu 13-calowe koła - czyni zadość współczesnym wymaganiom co do stabilności jazdy. W porównaniu z poprzednikiem, znacznej poprawie uległo wyposażenie. Na razie w programie pozostanie jeszcze wersja 200 VXR w starym designie. Czyżby fabryka wyprodukowała za dużo „200" i nie było innego pomysłu na to co z nimi zrobić?
Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze