Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeElektroniczny zapłon jest lepszy, po pierwsze bez obsługowy i bezawaryjny, raz ustawiasz i nie musisz nic robić bo nie podlega zużyciu a platynki sie wycierają. Do tego masz zawsze pewną iskre zawsze mocna i co najfajniejsze możesz zalać wodą i działa, ale wiesz bez przesady. Może napisz co sie stało z nim czemu i co sie popsuło, ja też kiedyś myślałem że nie działa ale udało sie go ogarnąć.
OdpowiedzPodczas jazdy nagle zginela mi iskra zmienilem swiece i nic potem cewke i tez nic a potem odkrecilem pulsator (chyba tak to sie dokladnie nazywa) i zalozylem drugi z kolegi MZ i iskra byla.Podejrzewam ze tamten sie poprostu zużył i nie wiem czy da sie go naprawic:/ jak juz pisalem znalazlem na alegro uzywany za 250zł a w sklepach jest to wogole nie osiagalne i dlatego zastanawiam sie czy nie przerobic go na platynki poniewaz boje sie ze uzywany pulsator znowu sie popsuje a planuje niedlugo troszke dluzszy wyjazd a przy platynkach zawsze mozna cos pogrzebac lub przestawic jak by iskra zginela...
OdpowiedzTo drogi kolego sie nie zużywa, popatrz czy jakiś kabelek sie nie oderwał ja właśnie tak kiedyś miałem. Popatrz czy jakaś ścieżka sie nie spaliła, zajrzyj do modułu, czy wszystko jest całe bo wystarczy jeden kabelek i nie działa. Zobacz jeszcze czy przestrzeń między tym kołem magnesowym a czujnikiem jest wolna od zanieczyszczeń. A przerobić sie da ale polecam to zostawić i zmienić w ostateczności np gdy okaże sie że moduł sie spalił. A może to coś innego np cewka.
Odpowiedz