Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeDlaczego z przodu wiêksze ci¶nienie, a na ty³ mniejsze ?? w serwisówce pisz± na odwrót, kto¶ mi to sensownie wyt³umaczy ?
Odpowiedzci¶nienie ustawione jest na zimno, natomiast tylna opona rozgrzewa siê na torze nieporównywalnie bardziej ni¿ przednia. Po 2-3 okr±¿eniach ci¶nienia bêd± ju¿ pewnie równe
OdpowiedzTo standard przy je¼dzie torowej - tylna opona jest bardziej obci±¿ona, musi na wyj¶ciach z zakrêtu przenie¶æ jak najwiêcej mocy na asfalt nawet w z³o¿eniu, jak mo¿esz przeczytaæ w artykule powierzchnia kontaktu opony z pod³o¿em jest niewielka, gdy zwiêkszasz ci¶nienie w oponie tym bardziej zmniejsza siê, gdy stosujesz ni¿sze ci¶nienie - zwiêksza.
Odpowiedz