Derbi - nowo¶ci na sezon 2007
Koncern Derbi zaprezentowa³ now± gamê motocykli na sezon 2007. W ofercie - oprócz aktualnych modeli, które uleg³y faceliftingowi – znajd± siê ca³kiem nowe, odmienne konstrukcje.
Sercem motocykli bêd± dwu- i czterosuwowe jednostki o pojemno¶ci 125cc, a tak¿e jeden dwusuw 50cc. Czterotakt opracowany zosta³ w wyniku wspó³pracy Derbi i skuterowego potentata – koncernu Piaggio. Jednostka ta charakteryzuje siê wysok± kultur± pracy oraz spalaniem na bardzo niskim poziomie. Dziêki zastosowanemu w niej katalizatorowi emisja spalin mie¶ci siê w normie EURO 3.
Dziewiêæ nowych modeli ma za zadanie trafiæ w niemal ka¿de gusta m³odych motocyklistów. Tak wiêc ich specyfika jest bardzo zró¿nicowana – od turystycznego enduro po rasowe streetfightery.
Model Mulhacen 125 jest po³±czeniem Ducati Monster i Yamahy Fazer – idealnie nadaje siê na spokojny przejazd przez miasto i wypad z kole¿ank± nad jezioro.
Freexter`a mo¿emy porównaæ do KTM Duke – ³agodniejsza i bardziej komfortowa odmiana supermoto ... hmm ale czy na pewno ³agodniejsza ?
Terra 125 to typowe turystyczne enduro – Varadero albo Pegaso w wersji mini – idealne do dojazdów na dzia³kê poza miastem.
GPX-1 50 to bardzo osobliwy streetfighter. Silnik, choæ tylko 50cc, jest zaskakuj±co mocny. Ciekawym elementem jest tutaj zastosowanie bezstopniowej skrzyni biegów. Owiewki kszta³tem przypominaj±ce te z motocykli enduro i szeroka kierownica, za¶ ca³a reszta jak w rasowym przecinaku. Przeznaczenie tego motocykla mo¿e byæ tylko jedno – ostry start ze ¶wiate³ niekoniecznie na dwóch ko³ach :)
GPR 125 jest ju¿ klasykiem w rodzinie ¶cigaczy o ma³ych pojemno¶ciach. Zawadiacki design z dominuj±cymi kantami mo¿e siê podobaæ. Szkoda tylko, ¿e silnik swoim charakterem i potencja³em nie dorównuje konkurencji.
Senda R i SM Baja 125 – motocykle enduro i supermoto o ³agodnym charakterze. Konstruktorzy po³o¿yli tutaj wiêkszy nacisk na ekonomiê i komfort jazdy ni¿ na osi±gi motocykla. Modele przeznaczone raczej dla ludzi, którzy bardziej ceni± sobie podziwianie lasu ni¿ to w jakim czasie zdo³aj± go pokonaæ.
Senda R i SM DRD 125 – ca³kowite przeciwieñstwo modeli Baja. Silniki 2T generuj±ce prawie dwa razy wiêksz± moc ni¿ bli¼niacze modele, ostry charakter, mocna i zwarta konstrukcja pozwalaj± na ostre szaleñstwo zarówno w lesie jak i na torze. Maksimum frajdy wliczone zosta³o w cenê motocykla :)
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzepsuja sie a jak tak to co w nich siada pozdrow
Odpowiedzja mam ostatniego na zdieciu i jestem bardzo zadowolony !! pozdro :P
Odpowiedzzaje fajne a najlepszy ten ¿u³ty!!!!!!!!! ale ja bardziej lubie quady pomy¶lcie nad jakim¶!!!!!!!!!!! pozdro!!!
Odpowiedzsuper maszyny na ulice. manetka ciagle na full gaz i dzida!!
OdpowiedzTE MOTOCYKLE S¡ SUPER ! FAJNE CACKA , TYLKO POMARZYÆ . NARAZIE NIE SAÆ MNIE NA TAK¡ ZABAWKE . ALE MO¯E , GO JESZCZE QPIE . TYLKO POTRZEBUJE TROSZECZKE KABONKI ....... NARZKA POZDRAWIAM TYCH ,...
Odpowiedz