Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeCzy da się zmienić łożysko igiełkowe na wale bez rozpołowienia silnika tylko przy zdjęciu cylindra??i czy jeśli wymieniam to łożysko to czy wymieniać też korbowód??
OdpowiedzJeśli chodzi Ci o łożysko igiełkowe które jest w główce korbowodu to można bez rozpoławiania silnika a jeśli chodzi Ci o to które znajduje się ja wykorbieniu wału a na nim korbowód to musisz wymontować wał z silnika czyli rozpołowić go. A wymiana samego łożyska jest bez sensu tak jak do nowego cylindra założyć stary tłok ze starymi pierścieniami, i chyba oddzielnie go nie kupisz tylko cały zestaw z korbowodem.
Odpowiedzwitam mam pytanie jesli mam zatarte srodkowe lozysko na wale mz 251 to mozna wymienic lozysko czy caly wal musze wymieniac z góry dziekuje za odpowiec
OdpowiedzWolal bym nie rozpoławiać silnika bo jak już go rozpołowie to bede chciał wymienić wał a narazie nie mam na to funduszy.A chciałem wymienic to łożysko bo strasznie mi puka na wysokich obrotach i nie wiem czy to jest to łożysko na wale czy przy tłoku.Nie wiesz możę które się częsciej psują i które może tak pukac??
OdpowiedzJakbym stał przy motorze to może i bym wiedział które ale nie słysze go więc ciężko powiedzieć, co do stukania mogą to też być łożyska na wale
Odpowiedzok dzięki za podpowiedź i rade;)Pozdrawiam!!
Odpowiedz