Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawy artykuł - świetna robota Dolegliwością diversion w porównaniu do modeli wcześniejszych jest spadek mocy (o 10 koni) oraz pozbawienie Divy podwójnej tarczy hamulcowej z przodu. Jednak wygląda znacznie lepiej niż modele wcześniejsze (nie diversion).... praca silnika?? Przy oryginalnych wydechach na 3+ po zmianie na coś ładniej ryczącego można już szeroko uśmiechnąć. Również zaczynałam na XJ i uważam że motocykl świetny na początek - fakt że 207kg daje się we znaki w szczególności kobiecie - o czym przekonały się moje kierunkowskazy - ale z czasem człowiek uczy się nad tym panować mam pewne zastrzeżenie : "Jeżeli bez problemu możemy się rozpędzić do 150 km/h, mamy problem z głowy" - nie do końca się z tym zgadzam.. XJ Vmax oscyluje w granicach 197km/h jeżeli więc motocykl jedzie jedynie 150 coś jest nie tak ;) Tak było w mojej XJ która nie jechała szybciej niż 160km/h "Gorzej jest z elastycznością. Przy 90 km/h dodanie gazu na piątce sprawia, że... wyprzedzają nas ciężarówki." Biorąc pod uwagę że XJ ma niski moment obrotowy to powyższa wypowiedz budzi kontrowersję:) zgadzam się zpoprzednikiem - raczej trafiłeś na felerny egzemplarz ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza