Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeAle z kolei EL 250 z płynami waży zaledwie 160kg, tylko nieco cięższe jest suzuki LS 650 (około 170kg). Honda Rebel 250 ma około 150kg, z kolei GN 250 i SR 250 mieszczą się w 140kg. Więc twierdzenie, że motocykl mniejszej pojemności jest niewiele lżejszy, lub nawet cięższy od "litra" nie jest uzasadnione. (wszystkie masy podane dla motocykli gotowych do drogi).
Odpowiedznie chodzi tylko o wage, ale i o charakterystyke oraz moc sprzeta. tak to zrozumialem z tekstu.
OdpowiedzNo o to też, ale z racji masy i posiadanych silników (twiny i single 250 oraz singiel 650 pośród wymienionych) są raczej dość spokojne. EL w prawdzie osiąga 33KM, ale przy wysokich obrotach (a do tego moment obrotowy nigdy nie osiąga wysokich wartości), więc jest łatwym do opanowania, łatwym w prowadzeniu, a z racji niskiej masy jeździ całkiem żwawo. Reszta ćwiartek jest (z tych, które wymieniłem) jest także bardzo spokojna, a dynamika wystarcza do jazdy po mieście i nabrania wprawy (wymagane do egzaminu 20h to bardzo mało, ledwo kilka treningów na placu i kilka dłuższych jazd po mieście). Ale jak zwykle się znajdzie ktoś, kto stwierdzi, że to nie motocykle, i że nie jadą.
Odpowiedz