Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze240 KM w sport turystyku idealny sprzet na autobany, ale poczekajmy silnik moze i bedzie mia³ 1000 ccm i kompresor ale jeszcze niewiemy jaka dawke mocy producent w to wstrzyknie .250 km w motocyklu pokroju zzr 1400 zdecydowanie sprawi³oby ze by³by to najszybszy seryjnie produkowany motocykl zarówno pod wzgledem przyspieszen jak i vmaxa zdetronizowa³by s1000rr
OdpowiedzSpokojnie, nie bêdzie ¿adnych 250KM. Pewnie planuj± jak±¶ 600tkê z kompresorem o mocy 140KM, taki downsizing jaki obecnie mamy na rynku samochodowym. Nie ma sensu robiæ motocykli o mocy ponad 200KM bo to jest maksimum co mozna ogarn±æ na drodze. Dwa ko³a to nie 4.
OdpowiedzCo za pierdo³y ty opowiadasz :D
OdpowiedzNa normalnej drodze 150 koni dla wiêkszo¶ci motocyklistów jest nie do ogarniêcia. Wiêkszo¶æ w³a¶cicieli supersportów na pierwszych kilku biegach nigdy nie odkrêca gazu do oporu. Oczywi¶cie opona z ty³u "kwadratowa", chicken strips na 5 cm. :)
Odpowiedz