Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzew zasadzie wszystko prawda za wyj±tkiem ci¶nienia jakie zaleca producent motocykla. Zdarza siê, ¿e producent motocykla sam gubi siê w tych zaleceniach. W Suzuki Gsx R600 z 2006r producent podaje 2,5 przód i 2,5 ty³ solo oraz 2,5 przód i 2,9 ty³ z pasa¿erem. Model z 2007r (czyli niemal identyczny) zarówno solo jak i z pasa¿erem ma mieæ jednakowe ci¶nienie w oponach - 2,5 przod i 2,9 ty³. Gdzie¶ czyta³am, ¿e producenci takie zalecenia daj± ¿eby zapewniæ wiêksze bezpieczeñstwo i bezproblemowa± jazdê , czyli jak zabieramy pasa¿era to nie musimy martwiæ siê o dopompowanie opony tylnej. Niedopompowana opona i du¿e obci±¿enie mog³oby spowodowaæ przegrzanie i uszkodzenie opony a w zwiazku z tym wypadek. Wniosek jednak nasuwa siê sam. Jak chcemy mieæ maksymalne osiagi i na 100% nie bedziemy je¼dziæ z pasa¿erem to optymalne wydajê sie 2,5 z przodu i 2,5 z ty³u dla tych modeli Suzuki. Czekam na opiniê w tej sprawie przedstawiciela firmy PIRELLI.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza