tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 World Superbike na Silverstone 2012 - francuski weekend
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

World Superbike na Silverstone 2012 - francuski weekend

Autor: Lovtza 2012.08.06, 07:25 1 Drukuj

Dziesiąta runda World Superbike na Silvestone miała stać pod znakiem dominacji brytyjskich zawodników, którzy przede wszystkim doskonale znają ten obiekt, a po drugie mają za sobą wsparcie lokalnej publiczności. Nieprzewidywalna pogoda sprawiła jednak, że wydarzenia w ten weekend w kolebce brytyjskich wyścigów przybrały zupełnie inny obrót. Kto nie widział wyścigów, lub choćby relacji z nich, niech żałuje…

Superpole

Pogoda w trakcie brytyjskiego Superpole chyba nikogo specjalnie nie zaskoczyła. Siąpiący deszcz uczynił warunki rywalizacji na Silverstone bardzo trudnymi. W trakcie walki o najlepsze pola startowe upadali faworyci – Checa, Sykes, Giugliano. Do drugiej sesji Superpole nie zakwalifikował się żaden z jeźdźców Aprilii, w tym lider klasyfikacji Mistrzostw Świata  - Max Biaggi.

Mile zaskoczył natomiast Kuba Smrz, który zawsze dobrze radził sobie na mokrym. Czech wygrał kwalifikacje przed jadącym u siebie Leonem Camierem i jadącym po raz pierwszy w barwach zespołu PATA Racing Sylvianem Guintolim.

Superbike wyścig I

Znakomicie startuje Haslam, zaraz za nim jest Kuba Smrz, szybko na trzecie miejsce przebija się Sykes, a czwarty jedzie Melandrii. Smrz spada szybko na niższe pozycje, a na prowadzenie wychodzi Sykes. Niestety szybko upadają Johnson i Brignola, a sekundę później Berger zabiera z toru Smrza. Na torze pozostają motocykle i wyścig zostaje przerwany czerwoną flagą.

Gdy zawodnicy zjechali do boksów nad tor nadciągnęły chmury i zaczęło przelotnie padać. Gdy po 20 minutach zawodnicy wyjechali na tor nawierzchnia ciągle była mokra, a zespoły o wyborze ogumienia decydowały w ostatniej chwili, jeszcze na polu startowym. Ostatecznie deszcz odpuścił i ekipy w większości zdecydowały się na start na slickach. Kuba Smrz jako jeden z niewielu zdecydował się na start na rainach. Podobnie jak w Brnie wyścig może okazać się ogromną loterią jeśli chodzi o dobór ogumienia.

We wznowionym wyścigu (ogłoszonym jako mokry) świetnie rusza Checa i otwiera rywalizację. Szybko wypada z toru Rea, a na prowadzenie wychodzi Loris Baz. Do działania zabierają się jednak szybko lokalesi. Pozycję lidera obejmuje Haslam, za nim podąża jak cień Sykes, ale Baz nie zamierza odpuszczać i po odzyskaniu drugiego miejsca Francuz napiera na kierowcę BMW. Tor przesycha i tempo wzrasta. Checa wychodzi na trzecią pozycję, a po chwili jest już drugi. Okrążenie później Checa jest już liderem, znakomicie jedzie także Leon Camier, który mocno przyciska Lorisa Baza jadącego na trzeciej pozycji. Baz przez chwilę wprowadza do wyścigu element chaosu próbując agresywnie wyprzedzić Haslama . Wyniku zamieszania Francuz traci pozycję, ale szybko do pracy bierze się jego kolega z zespołu Tom Sykes, który wychodzi na drugą pozycję i zaczyna gonić Checę.

Zaczyna ponownie kropić deszcz, tempo spada. Prowadzi Checa, sytuacja za nim zmienia się bez przerwy, czołowa szóstka co chwila wymienia się pozycjami. Nagle coś dzieje się z Carlosem Checą, który spada gdzieś w głąb stawki. Zaczyna padać i robi się mokro. Prowadzi Haslam, drugi jest Camier, trzeci Baz. Upada Camier jadący na drugim miejscu. Ostatnie okrążenie to prawdziwy horror. Walka miedzy zawodnikami idzie już na łokcie. Jest mokro, praktycznie wszyscy jadą na slickach. Na ostatnim okrążeniu na prowadzenie wychodzi Baz. W ostatnie zakręty jako drugi wjeżdża Rea, który przebił się gdzieś z końca stawki, ale zostawia sporo miejsca i wyprzedzają go na wyjściu na ostatnią prostą Fabrizio i Badovini. Już na prostej ten ostatni łapie potężny uślizg, który kończy się highsidem i upadkiem, który zabiera z także toru czwartego na mecie Rea. Jak przystało na sensacyjny wyścig mamy zatem sensacyjne zakończenie, a przebieg rywalizacji z powodzeniem mógłby posłużyć za scenariusz filmu sensacyjnego.

Wyniki Superbike wyścig I Superbike

1. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'46.128
2. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'46.511
3. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'46.587
4. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'46.667
5. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 40'47.140
6. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'48.747
7. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'52.251
8. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'55.298
9. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 41'05.150
10. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 41'05.215
11. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 41'15.968
12. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 41'16.286
13. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 41'30.350
14. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 42'06.515
15. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 42'28.826
16. Sylvain Guintoli (PATA Racing Team) Ducati 1098R 41'27.489
17. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 41'53.544
RT. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'23.341
RT. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 30'28.566
RT. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 31'11.647
RT. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 21'57.027
NS. Norino Brignola (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 
NS. David Johnson (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R

Superbike wyścig II

Start drugiego wyścigu Superbike zostaje opóźniony, bo zaczyna kropić deszcz. Wyścig zostaje ogłoszony jako mokry, na polach startowych ponownie zaczyna się loteria z doborem opon. W chwili startu pada i większość zawodników zdecydowała się na opony deszczowe.

Tom Sykes rusza z pit lane, a w pierwszy zakręt jako lider wchodzi Guintoli, za nim Kuba Smrz i Eugene Laverty. Dwaj pierwsi odskakują na blisko 10 sekund (!) reszcie stawki, tymczasem daleko za ich plecami toczy się walka o kolejne pozycje. Z wyścigu z powodu awarii motocykla odpada Leon Camier, zaczyna padać coraz mocniej, ale w tym deszczu przyspieszają Loris Baz i Davide Giugliano. Francuz i Włoch zaczynają skracać dystans do prowadzącej dwójki. Niestety pościg kończy się dla Giugliano upadkiem na wyjściu na prostą startową. Chwilę później pada Rea, a sekundę później jadący na trzecim miejscu Kuba Smrz. W miejscu gdzie wyleciał Giugliano wypada z toru kilka kółek później Carlos Checa. Leży też Berger.

Na 6 okrążeń przed metą Baz wychodzi na prowadzenie i chwilę później zalicza highsida, który zabiera go z toru. Po chwili z torem żegna się też Sykes. W tej chwili zostaje wywieszona czerwona flaga i zawodnicy zjeżdżają do pit lane. Sędziowie ostatecznie uznają 8 pełnych okrążeń. Ma podium najwyżej staje Sylvian Guintoli, drugi jest Loris Baz, trzeci (po raz pierwszy na podium w tym sezonie) Kuba Smrz.

W klasyfikacji generalnej takie rozstrzygnięcia nie zmieniają wiele na czele stawki. Na prowadzeniu pozostaje Biaggi, drugi z nieco mniejszą po tym weekendzie stratą jest Melandri, a na trzecim miejscu z dwupunktową przewagą nad Checą pozostaje Tom Sykes.

Wyniki wyścig Superbike II Silverstone

1. Sylvain Guintoli (PATA Racing Team) Ducati 1098R 19'42.051
2. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 19'42.932
3. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 19'43.722
4. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 20'01.096
5. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 20'04.167
6. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 20'05.787
7. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 20'06.741
8. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 20'08.248
9. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 20'08.912
10. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 20'09.245
11. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 20'11.294
12. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 20'12.379
13. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 20'14.797
14. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 20'16.956
15. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 20'17.900
16. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 20'22.142
17. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 20'40.581
RT. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 17'39.615
RT. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 14'47.797
RT. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 12'32.929
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 2'42.301

Supersport

Po niewiarygodnym wyścigu Superbików tor wysycha i Supersporty startują na suchej nawierzchni (wyścig jednak ogłoszony jest jako mokry), momentami zza chmur przedziera się nawet odrobina słońca. Świetnie rusza Sam Lowes, który obejmuje prowadzenie i na pierwszych okrążeniach nadaje tempo rywalizacji. Niestety Mat Scholtz z polskiego zespołu Bogdanki zostaje uderzony przez jednego z rywali, na torze robi się zamieszanie i wyścig zostaje przerwany.

Po restarcie ponownie na prowadzenie wychodzi Lowes, ale od samego początku do mety naciskają go Parkes, Cluzel oraz Quarmby. Prowadzenie przechodzi z rąk do rąk do finałowych metrów, w ostatnich zakrętach Cluzel i Lowes dotykają się owiewkami. Ostatecznie z tego starcia zwycięsko wychodzi Cluzel, drugi na mecie jest Lowes, a podium uzupełnia Parkes.

Dzisiejszy wyścig osłabił prowadzenie w klasyfikacji generalnej Kenana Sofuoglu. Sam Lowes, który musiał zadowolić się drugą pozycją ma teraz 14 punktów straty do Turka. Jules Cluzel natomiast dzięki dzisiejszej wygranej przesunął się na trzecie miejsce w tabeli i ma teraz dwa punkty przewagi nad czwartym Fabienem Foret. 

Wyniki Supersport Silverstone

1. Jules Cluzel (PTR Honda) Honda CBR600RR 34'48.860
2. Sam Lowes (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 34'49.017
3. Broc Parkes (Ten Kate Racing Products) Honda CBR600RR 34'49.451
4. Ronan Quarmby (PTR Honda) Honda CBR600RR 34'50.928
5. Kenan Sofuoglu (Kawasaki Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 34'53.927
6. Fabien Foret (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 35'08.344
7. Sheridan Morais (Kawasaki Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 35'08.898
8. Alex Baldolini (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 35'12.029
9. Andrea Antonelli (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 35'12.824
10. Gabor Talmacsi (PRORACE) Honda CBR600RR 35'15.921
11. Mathew Scholtz (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 35'17.852
12. Roberto Tamburini (Team Lorini) Honda CBR600RR 35'18.512
13. Vittorio Iannuzzo (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 35'18.937
14. Romain Lanusse (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 35'19.171
15. Raffaele De Rosa (Team Lorini) Honda CBR600RR 35'20.188
16. Alexander Lundh (Bogdanka Honda PTR) Honda CBR600RR 35'20.302
17. Imre Toth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 35'26.496
18. Vladimir Leonov (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 35'27.593
19. Florian Marino (MSD R-N Racing Team India) Kawasaki ZX-6R 35'30.274
20. Dino Lombardi (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 35'34.965
21. Martin Jessopp (Riders PTR Honda) Honda CBR600RR 35'37.302
22. Fabio Menghi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 35'52.263
23. Eduard Blokhin (Rivamoto) Yamaha YZF R6 36'53.836
RT. Joshua Day (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 31'12.952
RT. Luca Marconi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 29'38.501
RT. Jed Metcher (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 13'34.264
RT. Dan Linfoot (MSD R-N Racing Team India) Kawasaki ZX-6R 9'13.027
RT. Danilo Marrancone (KUJA Racing) Honda CBR600RR 9'21.350
RT. Kenny Noyes (WKbikes Hampshire Motorcycles) Suzuki GSX-R600 
RT. Balazs Nemeth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 
NS. Valentin Debise (SMS Racing) Honda CBR600RR 

Superstock 1000

Do suchego wyścigu dużych Stockóww świetnie startuje Eddi La Mara, ale już na pierwszym okrążeniu prowadzenie odbiera mu Jeremy Guarnoni.  Andrzej Chmielewski po starcie przebija się o dwa miejsca do góry i na początku wyścigu jedzie na 17 pozycji. Na czele wyścigu po krótkiej przepychance z La Marrą odjeżdża Guaroni. Za tą dwójką o trzecie miejsce walczą Bryan Staring i Sylvian Barrier.

W połowie wyścigu La Marra zaczyna wymieniać się prowadzeniem z Guarnonim,  na trzecie miejsce przebija się na chwilę Barrier, a Chmielewski zyskuje kolejną pozycję i jedzie 16-ty. Ostatecznie przepychanki na czele kończą się pierwszym w tym sezonie zwycięstwem La Marry, drugi jest Guarnoni, a podium uzupełnia Staring. Andrzej Chmielewski dzięki upadkom dwóch rywali jadących przed nim oraz dzięki dobrej postawie w końcówce wyścigu awansuje na 14 pozycję.

La Marra już przed brytyjską rundą był liderem klasyfikacji generalnej, zwycięstwo na Silverstone umocniło go na prowadzeniu. Włoch ma teraz 119 punktów i sporą przewagę nad Barrierem (88 pkt) i Staringiem (86 pkt). Andrzej Chmielewski dziś dopisał na swoje konto kolejne dwa punkty, dzięki którym jest siedemnasty w generalce.

Wyniki STK1000 Silverstone:

1. Eddi La Marra (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 21'42.623
2. Jeremy Guarnoni (MRS) Kawasaki ZX-10R 21'42.864
3. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 21'45.677
4. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 21'45.821
5. Kev Coghlan (DMC Racing) Ducati 1199 Panigale 21'50.543
6. Christoffer Bergman (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 21'55.174
7. Ondrej Jezek (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 21'58.511
8. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 22'01.778
9. Markus Reiterberger (Team Alpha Racing) BMW S1000 RR 22'10.280
10. Fabio Massei (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR1000RR 22'10.690
11. Robbie Brown (DMC Racing) Ducati 1199 Panigale 22'15.264
12. Alen Gyorfi (MetalCom-Adrenalin H-Moto) Honda CBR1000RR 22'15.297
13. Randy Pagaud (Team OGP) Kawasaki ZX-10R 22'37.283
14. Andrzej Chmielewski (Red Devils Roma) Ducati 1098R 22'40.868
15. Massimo Parziani (M.V. Racing Team) Aprilia RSV4 APRC 22'41.343
16. Philippe Thiriet (Team Brazil by ASPI) Kawasaki ZX-10R 22'42.928
17. Heber Pedrosa (Team Brazil by ASPI) Kawasaki ZX-10R 22'43.121
RT. Tomas Svitok (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 15'36.769
RT. Matthieu Lussiana (Team ASPI) Kawasaki ZX-10R 13'09.302
RT. Marco Bussolotti (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 5'27.086
RT. Lorenzo Savadori (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale

Superstock 600

Mokry wyścig małych Stocków przybrał “tradycyjny” w ten weekend obrót, czyli już po dwóch pierwszych okrążeniach zmagania przerywa czerwona flaga. Po restarcie na czele wyścigu formuje się najszybsza czwórka i to ona nadaje tempo rywalizacji. W grupie tej przez Van Der Mark, ale jedzie w niej także Russo, Jackson oraz Duvelz. Ten ostatni upada, a na czoło wysuwa się Russo, który jako pierwszy przekracza linię maty. Za jego plecami pojedynek do ostatnich metrów prowadzą Van Der Mark i Jackson. Ostatecznie to Holender w ostatnim zakręcie rozstrzyga go na swoją korzyść.

W tabeli dzięki wygranej na Silverstone na prowadzenie wychodzi Russo, który ma trzy punkty przewagi nad Van Der Markiem. Trzeci w generalce jest Duwelz, ale 66 punktów straty do drugiego Van Der Marka na trzy rundy przed końcem sezonu zostawia mu jedynie matematyczne szanse na poprawienie swojej pozycji.

Wyniki Superstock 600 Silverstone

1. Riccardo Russo (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 12'45.692
2. Michael Vd Mark (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 12'46.292
3. Lee Jackson (Chris Walker Race School) Kawasaki ZX-6R 12'46.400
4. Alex Schacht (Schacht Racing SBK ONE) Honda CBR600RR 12'53.633
5. Bastien Chesaux (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 12'56.219
6. Adrian Nestorovic (Team MTM Racing) Yamaha YZF R6 12'58.986
7. Franco Morbidelli (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 13'00.199
8. Christian Gamarino (Team GO ELEVEN) Kawasaki ZX-6R 13'03.047
9. Luca Vitali (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 13'08.582
10. Sebastien Suchet (Team B.S.R.) Honda CBR600RR 13'23.477
11. Robin Mulhauser (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 13'27.165
12. Nacho Calero Perez (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 13'34.682
13. Christophe Ponsson (MRS) Kawasaki ZX-6R 13'34.967
14. Matt Davies (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 15'06.795
15. Jake Lewis (Racedays) Kawasaki ZX-6R 13'09.581
RT. Gauthier Duwelz (Team MTM Racing) Yamaha YZF R6 10'14.276
RT. Riccardo Cecchini (FRT) Honda CBR600RR 10'15.265
RT. Luca Salvadori (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 7'49.784
RT. Francesco Cocco (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 8'26.212
RT. Mircea Vrajitoru (CSM Bucharest) Yamaha YZF R6 2'42.195
NS. Hugo Clere (Team ASPI) Yamaha YZF R6 
NS. Jonathan Willcox (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 
EX. Richard De Tournay (FP Racing) Kawasaki ZX-6R 13'12.973

European Junior Cup

Mokry wyścig pucharu KTMa padł łupem Jamie Pattersona z Irlandii Północnej. Wygrana ta jednak nie przyszła łatwo, bo Pattersona do ostatnich metrów przyciskał Connor Parkhill. Podium uzupełnił Brandon Kyee. Lider klasyfikacji generalnej Lukas Wimmer upadł, w wyniku czego miał problemy techniczne z motocyklem, które zmuszały go do zjeżdżania do boksu. Ostatecznie Austriak zobaczy czarną flagę i nie ukończył wyścigu.

Oczywiście w pucharze pojechało trzech Polaków. Pasek przystępował do rywalizacji wciąż odczuwając skutki czerwcowej kontuzji prawego barku, z powodu której musiał opuścić dwa ostatnie wyścigi. Triumfator pierwszej rundy w Holandii, w ten weekend w Wielkiej Brytanii poradził sobie jednak wyśmienicie, na mokrym torze Silverstone sięgając najpierw po dziesiąte pole startowe, a następnie po piąte miejsce w niedzielnym wyścigu.  Adrian wciąż jest co prawda siódmy w klasyfikacji generalnej, ale na trzy wyścigi przed końcem sezonu i 75 punktów możliwych do zdobycia, do lidera, Lukasa Wimmera, traci już tylko 24 oczka. „Pasio” naturalnie zapowiada więc walkę o triumf w klasyfikacji generalnej. Swój najlepszy wynik w tym roku wywalczył w niedzielę Szymon Kaczmarek, finiszując na ósmej pozycji, zaledwie ćwierć sekundy przed Arturem Wielebskim i awansując na dwunaste miejsce klasyfikacji generalnej. Wielebski, ubiegłoroczny mistrz Polski klasy Superstock 600, tym razem musiał zadowolić się dziewiątym miejscem, ale w klasyfikacji generalnej jest ósmy i do Paska traci tylko trzy, a do lidera generalki, 27 oczek.

Wyniki EJC Silverstone

1. Jamie Patterson (RPM Performance) KTM Duke 690 13'49.368
2. Connor Parkhill (KTM UK) KTM Duke 690 13'49.695
3. Brandon Kyee (Brandon Kyee Racing) KTM Duke 690 13'56.780
4. Gaston Garcia (KTM Espana) KTM Duke 690 13'58.941
5. Adrian Pasek (Bogdanka Junior Team Poland) KTM Duke 690 13'58.961
6. Ilya Mikhalchik (Wind Racing) KTM Duke 690 14'12.225
7. Giuseppe Scarcella (Held Australia) KTM Duke 690 14'17.169
8. Szymon Kaczmarek (Bogdanka Junior Team Poland) KTM Duke 690 14'26.292
9. Artur Wielebski (Bogdanka Junior Team Poland) KTM Duke 690 14'26.586
10. Christian Vidal (Moto Club GP2012) KTM Duke 690 14'30.715
11. Loris Hunt (NYRRSC) KTM Duke 690 14'31.741
12. Stinius Viking Odegard (Team Stinius Viking Odegard) KTM Duke 690 14'35.663
13. Julian Mayer (Team Motorrad Mayer R.) KTM Duke 690 14'45.005
14. Federico Fazzina (Sicilyonbike) KTM Duke 690 14'51.436
15. Ross Patterson (RPM Performance) KTM Duke 690 14'51.956
16. Javier Orellana (Europ Foods) KTM Duke 690 14'52.665
17. Qays Hashmi (www.kazhashmi.com) KTM Duke 690 15'13.621
18. Sergio Manzaneque (S.M.G. Racing) KTM Duke 690 15'28.597
RT. Jean Francois Demoulin (JFA Performances) KTM Duke 690 5'37.670
RT. Garijs Rozkalns (Bruno Racing) KTM Duke 690 5'39.636
RT. Josh Daley (Moto Vudu Wildcard) KTM Duke 690 2'52.120
EX. Lukas Wimmer (MSC Schalchen) KTM Duke 690 11'54.951

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Lowes na czele
Adrian Pasek
Adrian Pasek world superbike
Alexander Lundh
Alex Lundh
Artur Wielebski
Artur Wielebski world superbike
Mathew Scholtz
Sam Lowes
Scholtz i Lundh
Szymon Kaczmarek
world superbike 2012 Silverstone
WSBK 2012 Silverstone
wyscig SBK 2012 Silverstone
zawody SBK 2012 Silverstone
Andrzej Chmielewski tor
Broc Parkes
Chmielewski w Brnie kolano
Jonathan Rea wyscig
Jules Cluzel
Jules Cluzel na podium
Lowes na czele wyscigu
Sam Lowes wsbk
Chmielewski w Brnie na torze
Jonathan Rea na kolanie
Kierowcy Hondy na podium
Andrzej Chmielewski wsbk
Sam Lowes na podium
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę