Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalê siê swoj± Dayton± 600 - równie¿ je¿d¿ê ni± ju¿ spory kawa³ek czasu i opony pode mn± zwiedzi³y trochê asfaltu, a do¶wiadczeñ które ten motocykl pozwoli³ mi zaznaæ nie zamieni³bym za ¿adne inne. Nie zgodzê siê do koñca z tym, ¿e Daytona 600 jest "s³absza" w trasie - warto¶ci ksi±¿kowe nijak maj± siê do rzeczywisto¶ci, a wystarczy wsi±¶æ na ten motocykl by siê przekonaæ, ¿e ani na drodze, ani spod ¶wiate³ Triumph nie zostaje z ty³u. Gabarytowo D600 jest wiêksza np. od Fireblade 929 - nie mówi±c o 1000RR - wiêc dla kogo¶, kto ma wiêcej ni¿ 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jako¶æ wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obali³ wszystkie zwi±zane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczaj± tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze co¶, na co zwróci³e¶ uwagê - indywidualizm i niepowtarzalno¶æ. Niektórzy p³ac± za tuning motocykla jego dwukrotn± warto¶æ - kupuj±c Triumpha Daytonê 600 masz niemal¿e pewno¶æ nietuzinkowo¶ci swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgie³k± angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza