Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Poka¿ wszystkie komentarzeTrochê kolega autor siê myli Simson to by³a pó³torej ceny Rometa i Simsonów by³o znacznie mniej, ilo¶æ Jawek na rynku te¿ by³a znikoma, na prze³omie 80/90tych Jawek 50 nie sprowadza³ nikt, bo stwierdzali ¿e siê nie op³aca. Simson zreszt± jak i Jawa poza wiêksz± moc±, mia³y wiêksze przebiegi miêdzy-naprawcze. Romet Chart zosta³ wprowadzony oko³o 1990 roku, co by³o oko³o 5 lat za pó¼no, poza tym Chart by³ drogi i ma³o seryjny. Romet pad³ z prozaicznego powodu, na pocz±tku lat 90-tych XX wieku, zapanowa³a moda na "rowery górskie", Romet to olewa³ nadal produkuj±c sk³adaki, szosowe rowery mêskie i damskie, ale ¿adnych górali. W efekcie w magazyny by³y pe³ne rowerów, których nikt nie chcia³, a nowy model pojawi³ siê 6 lat za pó¼no. W kwestii motorowerów znaczenie mia³o utrzymanie produkcji jednostek napêdowych przez zak³ady w Nowej Dêbie. A g³ówny powód braku rynku to zachwyt u¿ywanymi mopedami z Europy zachodniej, tu te¿ trzeba by³o siê rozwijaæ ale wiele polskich fabryk to przespa³o.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza