Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeTo jak zwykle dzieli ludzi na dwa obozy ja kiedy¶ uje¿d¿a³em ktm 250sx i by³o ciê¿ko w niektórych momentach ale jak go w miarê opanowa³em to by³o git pamiêtam jak pojecha³em z kolega na uje¿d¿anie on mia³ suzuki 250rmz i po kilku deszczowych dniach wysz³o s³once by³o bardzo ciep³o a warunki w lesie tragiczne woda w koleinach o g³êboko¶ci 50-60 cm a kolein nie brakowa³o efekt by³ taki ze prawie zatar³ silnik non stop na niskim biegu i wysokich obrotach male prêdko¶ci i wiadomo w 4T ch³odnienie nie da³o rady a ja luz nastêpnie pojechali¶my na podjazd o d³ugo¶ci 2 km by³ to wyci±g narciarski bardzo ale to bardzo stromy i na dodatek im wy¿ej tym stromiej ja nie dalem rady wyjechaæ bo zle roz³o¿y³em prêdko¶æ i 200m przed szczytem musia³em redukowaæ na 2 bieg a odkrêcenie gazu skutkowa³o brakiem przyczepnosci no a on smignol na niskich obrotach i wdrapa³ siê bez problemu 4T wybaczy wiecej to z pewno¶ci± ale koszty utrzymania to jaka¶ masakra ja serwisowa³em sobie sam i 4 lata ¶miga³em a on ladowa³ kasê ze a¿ mnie serce bolalo
OdpowiedzPomy¶l jeszcze o stosowaniu znaków interpunkcyjnych ;)
Odpowiedz