Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeTak mo¿e napisaæ tylko kto¶ kto nie zna kompletnie produktów marki Triumph.I to jest w³a¶nie takie typowo polskie - nie mam pojêcia o czym piszê wiêc poudajê eksperta ... ehh..
OdpowiedzZabawne, nie twierdzê ¿e jestem ekspertem, wyra¿am tylko swoj± opiniê i dostajê hejtuj±c± odpowied¼. Ty na prawdê nie widzisz podobieñstwa do multistrady i ich klonów jak np. BMW S1000XR ?
OdpowiedzNiestety ale Kigon ma racje kolego. Po pierwsze Triumph to nie V-strom ani Versys - tutaj dbalosc o detale jest na wyzszym poziomie i za to sie placi. Za to przy odsprzedazy stracisz mniej niz przy produktach japonskich. Po drugie - co masz na mysli piszac cyt. "kolejne moto Multistradopodobne"? Nie wdajac sie zbytnio w szczegoly, musialbys dokladnie odwrotnie napisac (o ducati ze Tigeropodobne) poniewaz Tiger 955i (a z tego modelu wywodzi sie T.Sport) wyjechal dekade wczesniej na ulice niz Multistrada, ze o S1000xr nie wspomne. Nie popisales sie, radze Ci nie brnij dalej bo nie masz argumentow...
Odpowiedz