tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Tak bêdzie wygl±daæ Suzuki GSX-R1000R i GSX-R250?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Tak bêdzie wygl±daæ Suzuki GSX-R1000R i GSX-R250?

Autor: Beavis 2015.07.28, 12:36 1 Drukuj

Japoński magazyn Young Machine na okładce nadchodzącego numeru umieścił rzekomo dwa nowe modele Suzuki - GSX-R1000R i GSX-R250.

W sieci pojawiła się wrześniowa okładka japońskiego magazynu motocyklowego Young Machine, na której rzekomo znajdują się dwa zupełnie nowe modele Suzuki, które mielibyśmy zobaczyć na drogach już w przyszłym roku.

Advertisement
NAS Analytics TAG

O następcy obecnego w ofercie, wysłużonego GSX-R1000 pisaliśmy już wcześniej. Wtedy w kontekście możliwości otrzymania zmiennych faz rozrządu. Według Young Machine nowy model nosiłby nazwę GSX-R1000R, sugerując, że maszyna byłaby bardziej pokrewna z prototypem z Grand Prix, modelem GSX-RR. Motocykl z okładkowej wizualizacji otrzymał zupełnie nowe, podwójne lampy i typowe dla Suzuki malowanie.

Oczywiście, sprzęty z okładki to tylko wybujała wyobraźnia grafików. Mimo to, dzięki patentowym rysunkom, już teraz można wnioskować, że nowy GSX-R będzie posiadał nie tylko zmienne fazy rozrządu, ale także przesunięte czopy wału korbowego (jak w Yamasze R1) oraz pełen pakiet elektronicznych wspomagaczy, od sportowego ABS-u po kontrolę trakcji. Obok GSX-R1000R na okładce znajduje się GSX-R250. W odróżnieniu od tandetnie wyglądającego (i niedostępnego w Europie), chłodzonego powietrzem Gixxera 250, GSX-R250 prezentuje się bojowo. Byłoby świetnie, gdyby Suzuki w końcu wróciło na rynek małych, sportowych motocykli.

Odkładając spekulacje i wizualizacje na bok, moim zdaniem to właśnie w małych pojemnościach jest szansa dla dotkniętego kryzysem Suzuki. Zamiast bawić się w sportowe litry, gdzie ciężko ugryźć nawet kawałek rynku, a sam rynek jest bardzo mały, Suzuki powinno skoncentrować się na małych pojemnościach i motocyklach użytkowych. Gdyby polać to odpowiednio japońskim sosem (nie tak bezpłciowym ja teraz) i dodać dobre ceny, to Suzuki mogłoby za kilka lat nie pamiętać o jakimkolwiek kryzysie.

Póki co pozostaje nam tylko trzymać kciuki za Suzuki i czekać na nowości, które Japończycy powinni pokazać podczas jesiennych targów EICMA.

Foto: autoevolution

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê