tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki V-Strom 800 2024 łączy wszystkie drogi. Uniwersalny sprzęt na każdą okazję
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki V-Strom 800 2024 łączy wszystkie drogi. Uniwersalny sprzęt na każdą okazję

Autor: Wojciech Grzesiak 2023.10.06, 09:07 Drukuj

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami Suzuki zaprezentowało model V-Strom 800 w wersji dla tych, którzy w trakcie podróży częściej wybierają asfaltowe drogi. Podobnie jak w przypadku V-Stroma 650 wariant asfaltowy nie ma żadnego dopisku przy nazwie. Jakie zmiany poczyniło Suzuki względem V-Stroma 800DE?

Jak czytamy w komunikacie prasowym, Suzuki V-Strom 800 został zaprojektowany zgodnie z ideą "All Roads Merge", co w wolnym tłumaczeniu oznacza "Łączy wszystkie drogi". Dlatego z jednej strony jego zawieszenie, prześwit i właściwości jezdne nadal będą umożliwiały jazdę w terenie, ale jednak felgi oraz opony wskazują na to, że jednak jest stworzony z myślą o asfaltowej nawierzchni.

NAS Analytics TAG

Suzuki V-Strom 800 otrzymał aluminiowe felgi, ale mają one średnicę 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, więc jest to rozmiar typowy dla motocykli adventure. Z praktycznego punktu widzenia to lepsze rozwiązanie niż zmiana na 17 cali z przodu i z tyłu. Dla porównania, w modelu V-Strom 800DE przednie koło ma średnicę 21 cali. Zastosowane przez producenta opony to Dunlop D614F/D614. Motocykl został pozbawiony osłon dłoni i osłony kolektora wydechowego.

Zawieszenie to widelec Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP z regulacją napięcia wstępnego sprężyny oraz amortyzator tylny Hitachi Astemo (SHOWA) z regulacją napięcia wstępnego i odbicia. Jego konstrukcja została zoptymalizowana do jazdy na asfalcie. Do tego dochodzą nowa stalowa rama i aluminiowy wahacz. Przednia część stelaża została zwężona dla zapewnienia większej ilości miejsca na nogi i ułatwienia jazdy na stojąco. Siedzisko jest o 30 mm niżej niż w modelu z oznaczeniem DE, a masa została zmniejszona o 7 kg.

Motocykl jest napędzany tym samym co V-Strom 800DE silnikiem o pojemności 776 cm3 i maksymalnej mocy 84 KM. Na pokładzie mamy też pakiet elektroniki, który obejmuje quick shifter z działaniem w górę i w dół, zmienne tryby jazdy A, B i C, system kontroli trakcji, Easy Start System oraz asystenta ruszania. Informacje są wyświetlane na ekranie TFT o przekątnej 5 cali.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę