tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Polska premiera Triumpha Tigera 1200
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Polska premiera Triumpha Tigera 1200

Autor: Informacja prasowa 2021.12.21, 10:15 Drukuj

W Triumphie w tym roku Mikołaj zjawił się zdecydowanie wcześniej! Na fanów marki czeka nie lada niespodzianka, gdyż polskiemu dystrybutorowi w dwa tygodnie po światowej premierze udało się ściągnąć do Polski najnowszy model z tej stajni, długo wyczekiwanego przez fanów przygód, nowego Tigera 1200.

Zaskoczenie jest o tyle większe, że oficjalnie pierwsze modele miały się pojawić dopiero na wiosnę, więc jeśli marzy ci się ten motocykl i chciałbyś się do niego przysiąść, nie zwlekaj i odwiedź salon Triumpha, odrywając się choć na chwilę od przedświątecznej gorączki.

NAS Analytics TAG

Wszystkie osoby, które odwiedzą, podczas prezentacji Tigera 1200 salony Triumpha będą mogły wziąć udział w konkursie, gdzie główną nagrodą do wygrania będzie ten motocykl na weekend, a także zegarek oraz plecak motocyklowy z kolekcji Triumpha. Wystarczy, że w salonie wypełnisz ankietę i wymyślisz ciekawe hasło promujące ten nowy model.

Daty prezentacji:

21.12.2021 - Triumph Wrocław ul. Skarżyńskiego 9
22.12.2021 - Triumph Katowice ul. Żelazna 17
23.12.2021 - Triumph Warszawa al. Jerozolimskie 200
27-28.12.2021 - Triumph Poznań ul. Dąbrowskiego 181
29-30.12.2021 - Triumph Trójmiasto ul. Abrahama 1

Salony w tych dniach będą otwarte od 10 do 21.

TIGER 1200. WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE

W wyniku jednego z najbardziej ambitnych projektów w historii marki Triumph całkowicie nowa gama Tiger 1200 reprezentuje niesamowitą transformację pod względem masy, osiągów i możliwości, a wszystko to koncentruje się na zapewnieniu przewagi, jakiej motocyklista szuka w swoim motocyklu wyprawowym.

Znacząco lżejszy i jeszcze mocniejszy, świetnie się prowadzący, z wiodącą w swojej klasie specyfikacją, a także wszystkimi zaletami nowego trzycylindrowego silnika Triumph T-plane - całkowicie nowy Tiger 1200 został zaprojektowany, aby być najbardziej zwinnym, zwrotnym i poręcznym motocyklem wyprawowym o dużej pojemności na świecie. Zapewniając transformację w zakresie potencjału i osiągów na asfalcie oraz najbardziej dynamiczne i ekscytujące doznania w terenie, nowa generacja zapewnia to, co najlepsze, dzięki zupełnie nowej gamie Tigerów, w tym dwóm nowym modelom Tiger Explorer wyposażonym w 30-litrowe zbiorniki paliwa.

Transformacja w specyfikacji i potencjale, ze znaczącą redukcją wagi

Znacznie lżejszy
- Ponad 25 kg lżejszy niż model poprzedniej generacji
- Nawet o 17 kg lżejszy niż najbliższa konkurencja z wałem Kardana (na podstawie porównania specyfikacji motocykla)

Nowe pojemności zbiorników paliwa
- 20 litrów (GT, GT Pro & Rally Pro)
- 30 litrów (GT Explorer & Rally Explorer)

Całkowicie nowe lekkie podwozie i wiodąca w swojej klasie specyfikacja wyposażenia
- Nowa lekka rama z dokręcanym aluminiowym tylnym stelażem i podnóżkami pasażera
- Nowy, lżejszy i mocniejszy wahacz "tri-link"
- Nowe wiodące w kategorii monoblokowe hamulce Brembo Stylema® wraz z Cornering ABS-em oraz jednostką IMU
- Zaawansowane półaktywne zawieszenie Showa dostosowane do maksymalizacji możliwości na trasie i w terenie
- Węższa i bardziej kompaktowa konstrukcja
- Nowa ergonomia kierowcy zaprojektowana z myślą o wygodnej i stabilnej jeździe
- Regulowana wysokość kanapy, którą można jeszcze bardziej obniżyć za pomocą akcesoryjnego niskiego siedziska

Przewaga nowego trzycylindrowego silnika T-plane

- Nowy trzycylindrowy silnik o pojemności 1160 cm³, więcej mocy - 150 KM przy 9000 obr./min, i większy moment obrotowy - 130 Nm przy 7000 obr./min. 9 KM więcej niż model poprzedniej generacji i 14 KM więcej niż najbliższa konkurencja
z wałem Kardana
- Unikatowy wał korbowy T-plane ze zmienioną kolejnością zapłonu
- Ulepszona przyczepność i responsywność na niskich obrotach
- Bardziej ekscytująca i wciągająca reakcja w średnim zakresie obrotów po maksymalny moment obrotowy
- Poprawione przyspieszenie
- Nowy, lekki, niewymagający konserwacji wał Kardana

Całkowicie nowy pełny pakiet technologiczny

- Całkowicie nowy system Blind Spot Radar, opracowany we współpracy z firmą Continental (dostępny tylko w wersji GT Explorer i Rally Explorer)
- Całkowicie nowe półaktywne zawieszenie Showa zapewniające kierowcy dynamiczną kontrolę
- Całkowicie nowy 7-calowy ekran TFT ze zintegrowanym systemem łączności My Triumph Connectivity System
- Zoptymalizowana kontrola trakcji Cornering Traction Control z jednostką IMU
- Do sześciu trybów jazdy
- Całkowicie nowy system bezkluczykowy, odpowiedzialny za zapłon, blokadę kierownicy i korek wlewu paliwa
- W pełni nowe oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej oraz adaptacyjne doświetlanie zakrętów (niedostępne w GT)
- Quickshifter Triumph Shift Assist (standard we wszystkich z wyjątkiem GT)
- Podgrzewane manetki i kanapy (podgrzewane siedzenia w standardzie tylko w wersji GT Explorer i Rally Explorer)
- System monitorowania ciśnienia w oponach (w standardzie tylko w GT Explorer i Rally Explorer)
- Hill Hold Control (niedostępne w wersji GT)

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê