Nowy Ducati Scrambler trafi³ do produkcji. Nowy wymiar krainy rado¶ci wkrótce w salonach
Jedną z nowości Ducati na rok 2023 jest odświeżony Scrambler, który doczekał się istotnych usprawnień i jest lżejszy od swoich poprzedników. Na starcie pojawią się Icon, Full Throttle oraz Nightshift. Jak zawsze będzie również spory katalog akcesoriów, który pozwoli dostosować motocykl do stylu i preferencji właściciela.
Ducati Scrambler schudł łącznie o 4 kg. Silnik Desmodue ma maksymalną moc 73 KM i występuje również w wersji dla posiadaczy prawa jazdy kat. A2. Zmieniono układ kolektorów wydechowych, dodano przepustnicę Ride-by-Wire i quick shifter, który pojawi się jako akcesorium dla wersji Icon i Nightshift oraz jako element wyposażenia standardowego w Full Throttle. Nowe sprzęgło jest ośmiotarczowe i ma mniejszą osłonę z prawej strony. Do dyspozycji użytkownika są dwa tryby pracy silnika - Road i Wet.
Zmiany konstrukcyjne objęły m.in. ramę, w której pojawił się nowy tylny stelaż z możliwością łatwego demontażu. Zwiększono kąt skrętu i zastosowano koła o średnicy 18 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Zbiornik paliwa ma wymienne nakładki pozwalające na łatwą zmianę koloru. Wymienne są również błotniki i osłona reflektora. Dzięki temu model Icon jest dostępny w 3 kolorach bazowych i dodatkowo ma wymienne elementy w 6 kolorach. Full Throttle ma krótki przedni błotnik, numer 62 na tablicach bocznych, homologowany tłumik Termignoni i wspomniany wcześniej quick shifter. Nightshift otrzymał m.in. sportowy błotnik, lusterka na końcach kierownicy i szprychowe felgi.
Wraz z nowościami wzrosły również ceny Scramblera. Wstęp do krainy przyjemności - wersja Icon kosztuje od 55 900 zł. Za Full Throttle trzeba zapłacić od 61 900 zł i tyle samo kosztuje stylowy Nightshift.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNo nie... tylko nie znowu ten beznadziejny silnik, tylny cylinder gotuje szynke z jajkami na mietko... na kazdych swiatlach. Tylny hamulec symboliczny i o ca. 50 kg za duzo po calsoci.... Panowie...
Odpowiedz