Nowe opony Pirelli Scorpion Trail III. Perfekcyjne po³±czenie sportowej jazdy i ducha przygody
Do sprzedaży trafiły opony Pirelli Scorpion Trail III. To generacja, która zapewnia sportowe prowadzenie na asfalcie, ale dzięki swojej przyczepności poradzi sobie też w lekkim terenie. Łączy doskonałą stabilność nawet przy pełnym załadunku, osiągi na mokrej nawierzchni zbliżone do opon sportowo-turystycznych i niski poziom hałasu. Pierwsze egzemplarze już trafiły do sprzedaży.
Nowa opona Pirelli Scorpion Trail III to najnowsza generacja opon segmentu adventure-touring, która jednocześnie zapewnia najbardziej dynamiczne prowadzenie na asfaltowej nawierzchni spośród wszystkich produktów serii Scorpion. Została stworzona dla współczesnych motocykli adventure i crossoverów, które są bardzo uniwersalne i mogą być używane w różnych warunkach. Nowa generacja Scorpion Trail III to połączenie najnowszych rozwiązań w kwestii technologii i materiałów użytych przez dział R&D marki Pirelli.
Nazwa Scorpion od razu kojarzy się z segmentem produktów marki Pirelli, które są przeznaczone do użytku w terenie, także w MŚ Enduro i MŚ Motocross, gdzie Pirelli jest niekwestionowanym liderem z 81 tytułami mistrzowskimi zdobytymi w ciągu 40 lat. Scorpion Trail III to opona stworzona z myślą o jeździe po asfalcie, ale poradzi sobie też na nieutwardzonych ścieżkach.
Na asfalcie Pirelli Scorpion Trail III oferują sportowe zachowanie dzięki wysokiemu poziomowi przyczepności i optymalnemu prowadzeniu, a także doskonałą stabilność nawet przy pełnym załadunku i wreszcie wydajność na mokrej nawierzchni porównywalną z oponami sportowo-turystycznymi. Po zjechaniu z asfaltu specjalne rowki umieszczone pod bieżnikiem zapewnią kontrolę i trakcję. Ostatnią z zalet jest komfort akustyczny, dzięki czemu nic nie zakłóci przyjemności z jazdy po szosie.
Opony Pirelli Scorpion Trail III to połączenie trzech rzeczy. Pierwsza to wzór bieżnika. W centralnej części zastosowano kształt rowków z serii Diablo, co wspomaga odprowadzanie wody, poprawia prowadzenie w terenie i zapewnia równomierne zużycie. Integracja solidnych rowków centralnych zapewniających przyczepność z rowkami barkowymi została zaprojektowana tak, by zapewnić dobre prowadzenie i przyczepność nawet na drogach gruntowych. Boczne sekcje tylnej opony mają miękką mieszankę, która wspomaga przyczepność. Twarda mieszanka części centralnej zapewnia stabilność i wydajność.
Struktura przednich opon bazuje na klasie supersport. Stalowy pas o kącie 0 stopni zapewnia doskonałą stabilność przy wysokich prędkościach. Sztywna budowa tylnych opon umożliwia dynamiczne prowadzenie w każdym zastosowaniu i zapewnia dużą stabilność we wszystkich warunkach załadunku. Profile opon bazują na oponach sportowo-turystycznych.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze