Nowa Bimota BB2 z silnikiem BMW S1000RR
BMW ogłosiło właśnie światu, że udostępni firmie Bimota swoją oficjalną broń masowej zagłady znaną bardziej jako „silnik z BMW S1000RR”. Włosi zdecydowali się na jednostkę napędową z S1000RR z powodu jej niskiej masy i ogromnej mocy. Co ciekawe, nie wiadomo jeszcze jak nowa Bimota BB2 będzie wyglądać i czy będzie to klasyczna forma superbike’a czy (dobry Boże…) naked. Bimota kojarzona jest w ostatnim czasie z silnikami Ducati, ale w latach 80-tych i 90-tych stosowała chętnie także jednostki czterocylindrowe Suzuki i Yamahy. To także nie pierwszy kontakt firmy z BMW. W roku 1995 Bimota zaprezentowała model BB1 Supermono z silnikiem z BMW F650, który dzięki niskiej masie i 48 KM mocy okazał się dość rozrywkowym motocyklem. Targi EICMA startują jutro i wtedy właśnie poznamy szczegóły.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzekurcze, ale z silnikiem od panigale też powinni coś pokombinować!
Odpowiedz"Bimota kojarzona jest raczej z silnikami Ducati, ale w latach 70-tych stosowano w nich także jednostki czterocylindrowe. " Bimota YB 5 końcówka lat 80 4 gary z FJ 1200 Bimota YB 6, YB 7 ...
OdpowiedzI Bimota BB1 to superMONO, nie superMOTO!
OdpowiedzMałe sprostowanie do artykułu Boczo- Bimota stosowała w latach 90tych czterocylindrówki Suzuki (seria SB) oraz Yamahy (YB). Pierwsza litera z nazwy motocykla w przypadku Bimoty określa skąd ...
Odpowiedz