Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeMia³em Diavela w Niemczech na testach. Co mnie urzek³o w nim, ³atwo¶æ okie³znania tej bestii, jak by³a potrzeba to by³ ³agodny i kontrolowany. Ale jak taki styl siê znudzi³ to potrafi³ wyrywaæ z r±k kierownice. W³a¶nie takie moto ja osobi¶cie lubiê. Kto¶ tu napisa³ ¿e s³aby silnik, to jest L twin wiêc charakterystyka jest taka ¿e od 4-5 tysiêcy zaczyna siê mocny kop, oczywi¶cie na koñcu spadnie trochê jak dwójeczkach bywa. Dla mnie moc wystarczaj±ca. Aktualnie je¿d¿ê s³abszym Triumph Speedem (135KM, 111Nm) . Wiem jedno ¿e jak 2 lata nie bêdzie nic lepszego na rynku to skuszê siê na Diavela, dla mnie to aktualny król w klasie power cruiser, za którym daleko nie ma nic. V-max jest mocniejszy ale brakuje mu lekko¶ci i pazura, i najwa¿niejszy minus - jest Japoñski
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza