Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeCzy ktoś wie co mogę zrobić?? Mianowicie przepuszcza mi uszczelka pod głowicą.Było ładnie pięknie,nic nie przeciekało i gdy go czyściłem troszkę za mocno wcisnąłem tą półokrągłą część od uszczelki od głowicy i od tamtej pory cieknie.Z racji iż dbam o niego to chcę go jakoś uszczelnić i tu moje pytanie czym mogę uszczelnić głowicę?i czy muszę kupować nową uszczelkę?
Odpowiedzwitam kupilem er5 w kwietniu wszystko bylo dobrze a ostatnio zaczal nie wchodzic na obroty podszas jazdy do 4 tys obr wszystko dobrze a pomiedzy 4-5 tys strasznie go "muli" powyzej 5 tys juz jest normalnie wyrywa z siedzenia. tez zauwazylem ze na wolnych obrotach chodzi nierowno. Wymieniłem swiece na NGK DR9EA tak jak w katalogu pisze ale nic nie pomoglo. prosze o pomoc jesli ktos mial taki przypadek
Odpowiedza czy mi ktos moze cos podpowiedziec co jest z moja er-ka
Odpowiedzjedź do serwisu wyczyścić i wyregulować gaźniki, mój miał dziurę na zimnym silniku i pomogło
OdpowiedzProblem z moją KAWASAKI ER-5 mam: Mianowicie motorek rozpędza się tylko do 120km/h.A rozpędzał się jak powinien do 180.Czy ktoś wie co się mogło stać?Proszę o pomoc.
OdpowiedzCykal ci łancuszek rozrzadu? Mialem podobny objaw.. Łancuszek poprostu byl juz luzny i przeskoczyl o zabek... W wyniku czego rozregulowaly sie zawory.. U mnie doszlo do tego ze zawor dostal i musze zmienic glowice. Tak jak piszesz rozpedzal mi sie z trudem do 130.. Moj przypadek to najgorszy scenariusz. Najpierw trzeba sprawdzic gazniki, filtr powietrza itp.
OdpowiedzMam pytanie czy zbiornik z nowego modelu ER-5(po roku 2001)pasuje do starego modelu(od 1996-2000)?? Z góry dziękuję za pomoc.
OdpowiedzNo więc pasuje!!!!!!!Zaryzykowałem kasę za zbiornik i się okazało że idealnie pasuje a motorek wygląda świetnie.Na szczęście KAWASAKI modyfikując ER-ki nie zmieniało konstrukcji ramy toteż wszystko pasuje.Polecam opłaca się.
OdpowiedzTeż chciał bym wiedzieć ...
OdpowiedzOK ślicznie dziękuje :) Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedzczyli jak mam w sumie jakieś 7 tys na motor to powinienem coś wytargać porządnego ;) to jest minus 2 tys na ciuchy itp oraz na ewentualną naprawę ;)
OdpowiedzNo na pewno wytargasz...:)Ciuchy to podstawa bo bez nich jest mniejszy komfort jazdy(nie należy na tym oszczędzać np.kupując rękawice za 20zł bo szkoda kasy-przy drobnej wywrotce szybko stwierdzimy że tanie nie znaczy fajne)A co do naprawy to niekoniecznie gdyż motocykle są bardzo wytrzymałe ale jeśli jednak zdarzy się jakaś awaria czego nie można wykluczyć to nie będą to jakieś wielkie koszty.Jak chcesz to na forum jest taki temat"kupujemy używany motor"czy coś w tym stylu.Tam jest opisane w prosty sposób na co należy zwracać uwagę przy kupnie.
OdpowiedzWłaśnie o taka odpowiedz mi chodziło :) SUPER !!!! PS Wnioskuje sprowadzany najlepiej zakupić ? a nie wiesz jakie są koszty rejestracji itp przy sprowadzanym motorze ?
Odpowiedzdokładnie tak-sprowadzony jest bardziej zadbany no i nawet tańszy..:)Wiadomo jak to jest w Polsce wszyscy robią wszystko żeby było jak najtaniej-spóźnione wymiany olejów,tanie zamienniki itp.Ja moją kawę kupowałem sprowadzoną z Anglii-serwisowana w serwisie KAWASAKI,wszystko na czas i co najważniejsze zadbana.Koszty rejestracji ściągniętego motocykla na pewno nie przekroczą 450zł...:)
OdpowiedzWitam właśnie jestem w trakcie robienia prawka "A" wspomnę że posiadam "B" od 7 lat. Stwierdziłem że koniec stania w korkach czas na dwa kółka :D Przymierzam się do Kawy ER-5 tylko, że mam dylemat mam 173 cm wzrostu i raczej nie jestem zbyt postawny ;) to tez nie będzie to za duży motor dla mnie ? No i czy będzie to raczej dobry motor (poważny motor) na pierwszy motor ? Bym zapomniał chciał bym wydać na motor jakieś 7 tyś ;) da się coś mądrego kupić w tej cenie ? PS Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzJak ER5 ma być Twoim pierwszym motorem to osobiście mogę Ci ręczyć że jest to sprzęt na początek wręcz idealny, za 7 tyś. kupisz naprawdę nie zły i na pewno nie będziesz żałował. Po jakimś czasie pewnie będziesz chciał ER5 kę wymienić. Jak to zrobisz to już zawsze będziesz Ją wspominał z sentymentem. Ja miałem już KILKA sprzętów (mam 42 lata i jeżdżę całe życie) ale dopiero w tym sezonie znalazłem to coś. KAWASAKI ER% Twister. Serce jak dzwon, w miarę mało pali, mocy dla mnie wystarczająco i super się prowadzi. Następna moja będzie ER6n.Pozdro
Odpowiedzno więc powiem Ci że ten motor jak na pierwszy jest po prostu idealny.Ja mierzę 184cm i ważę 63kg i prowadzi mi się go bardzo łatwo.A co do ceny to za 7 tys. kupisz naprawdę świetną maszynę.Ja za rocznik 1999 dałem 3 tys. i jestem z niego w 100% zadowolony.Systematycznie serwisowany,nie katowany i co najważniejsze nie od polaka.
Odpowiedzproblem er5 Kochani fani er5 powiedzcie co moze byc jak zimny silnik jest to mam problem wrzucic bieg Po malym nagrzaniu problem znika Czy to normale?
Odpowiedzczyli jaki masz problem?? ze wrzuceniem biegu- co to znaczy?? napisz cos wiecej
Odpowiedzwitam. mam taki problem ze moja er 5 przez cala zime odpalalem ja co miesiac i zawsze ladnie chodzila, nawet przy duzych minusach , a tu dzisiaj chcailem odpalic i chidz tylko na prawy gar???
Odpowiedzosobiście szukałbym problemów w gaźnikach- regulacja+czyszczenie, nie jest to stosunkowo drogie bo raptem koło 200zł w serwisie, a jest ważną rzeczą do regularnych przeglądów,
OdpowiedzProblem z iskrą. Mam taki problem że nie mam iskry przy mojej kawie.Gdy chcę go odpalić to rozrusznik kręci i nic więcej.Po wykręceniu świecy okazało się że nie ma iskry.Zakupiłem na allegro moduł który ponoć jest dobry i po jego zamontowaniu jest to samo.Bardzo proszę o pomoc bo chciałbym pojeździć...:) Motor był nieużywany przez niecałe 3 miesiące i niestety stał na dworze pod gołym niebem ale do samego odstawienia jeździł poprawnie a teraz nie ma iskry. Mój e-mail:szymek.gracz@o2.pl
Odpowiedzpostaw moto w cieple miejsce byc moze wszystko jest zawilgocone lub skieruj na silnik strumien cieplego powietrza np z nagrzewnicy
Odpowiedzpostaw moto w cieple miejsce byc moze wszystko jest zawilgocone lub skieruj na silnik strumien cieplego powietrza np z nagrzewnicy
Odpowiedzpostaw moto w cieple miejsce byc moze wszystko jest zawilgocone lub skieruj na silnik strumien cieplego powietrza np z nagrzewnicy
OdpowiedzWłaśnie dzisiaj go kupiłem, rocznik 2000 od 1szego właściciela z przebiebiem 7100 mil! Tak, tak 7100za jedyne £500. Po półtora roku nieużywania podłączyłem kable do akumulatora i zagadał na obrót. Rewelacja. Po umyciu wygląda jak nowy. Jestem doświadczonym motocyklistą, przewinęło sie przez moje ręce wiele motocykli np; GPZ 500,CBX750,Bandit600,FZX750,ZZR600,Thundercat600 i nie uważam , że ten motocykl nadaje sie tylko dla początkujących. Bardzo przyjemnie sie nim jezdzi i doskonale nadaje sie na dojazdy do pracy. Na wczasy do Chorwacji oczywiscie lepiej jest pojechac TDMem ale do codziennego wystarcza.
OdpowiedzWłasnie kupilem er5 czy ktos moze powiedziec ile powinlo byc cisninia powietrza w ogumieniu pozdrawiam
OdpowiedzHmmm... podejrzewam, że po prostu padł akumulator ;) Sprawa prozaiczna, ale upierdliwa. Jeśli moto jest z roku 99, to właśnie teraz powinien mu paść akumulator. Czeka Cię wymiana, ale to nic strasznego. pozdrawiam, Lovtza
OdpowiedzLUDZIE PORATUJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kupiłem KAWASAKI ER 5 rocznik 1999. Była to okazja ale nie to jest ważne... Mam z nim problem gdyż gdy go kupowałem to jeszcze trochę kręcił a teraz gdy próbuję go odpalić z rozrusznika to słychać tylko pstrykanie... Proszę o pomoc w tej sprawie i jakieś przydatne informacje gdyż KAWĘ kupiłem beż żadnych instrukcji.... Z góry dziękuję... Mój adres e-mail:szymek.gracz@o2.pl
OdpowiedzWitam, u mnie tak sie działo gdy po zakupie motocykla po jakims czasie padl akumulator, salbo trzymał....pierw jakby próbował zakręcić a potem pstrykanie.....naładowanie pomagało krótkotrwale, ale by mieć święty spokuj trza było wymienic aku
Odpowiedzmusisz dac do regeneracji rozrusznik padly szczotki lub bendix
Odpowiedzmusisz dac do regeneracji rozrusznik padly szczotki lub bendix
Odpowiedzto akumulator mozna to sprawdzic Wez np z samochodu aku polacz dwoma przewodami i odpal moto
Odpowiedzmam do sprzedania er5 1998r stan bdb przebieg 29tkm wersja twister tel 513053600
OdpowiedzMam z ta kawa problem. Nie chce palic. rozrusznik kreci, elektryka na pierwszy rzut oka dziala ,swiece sprawdzalem, paliwo jest..Prosze o mozliwe sugestie.
Odpowiedzwymien swiece mialem to samo po wymianie pali od strzala
Odpowiedzwymien swiece mialem to samo po wymianie pali od strzala
OdpowiedzHej, jak ktos jest z Wawy i potrzebuje info o ER-5 (naprawy, serwis okresowy itp) to mozecie dac znac na ookamisan@wp.pl. Wlasnie kupilem Haynesa a w sieci nic niema wiec jak cos to chetnie pomoge.
Odpowiedzchce kupic to samo tylko czy warto
OdpowiedzWitam.Niestety nie jestem z Wawy tylko z okolic Poznania.Nabyłem właśnie er-kę z 1999 roku ale niestety nie posiadam żadnych instrukcji...Proszę o jakieś skany z najważniejszym info albo jak jest to możliwe to o jak najwięcej skanów z różnymi inf...Z góry dziękuję.
Odpowiedzwitam wszystkich!!! kupilem erke 98 roku silnik byl wyciagniety i teraz przydalo by sie po podlaczac wszystkie przewody ma ktos moze zdjecia jak powinny byc podlaczone te wszystkie przewody zwlaszcza te co ida od i do gaznika.... jesli ktos tak owe zdjecia posiada lub moglby zrobic prosilbym o kontakt przez maila slivka46@wp.pl z gory dziekuje i ppozdrawiam
Odpowiedzsprzedam kawasaki er-5 1998. 5500zl zainteresowanych prosze o kontakt .GG 8377808.
Odpowiedzile wchodzi plynu chlodniczego do kawasaki er 5, i jak go sie wymienia???
OdpowiedzWchodzi 1.7 litra mieszanki 50/50 wody i glikolu etylenowego (borygo). Jesli chodzi o wymiane to troche tego jest... Trzeba zdjac bak i tylne plastiki. Poluzowac nakretke cisnieniowa, podstawic naczynie pod otwor slywowy (pod papa wody po prawej stronie tuz pod miejscem gdzie waz od chlodnicy laczy sie z obodowa silnika) i odkrecic srube splywowa. Moze dosc mocno sikac wiec trzeba uwazac zeby nie pryskalo. Jak zacznie cieknac wolniej odkrec nakretke cisnieniowa do konca. Jak splynie trzeba spuscic plyn ze zbiorniczka z tylu, wymontowac go i wymyc woda (i zalozyc). Potem trzeba przeplukac system woda. Wsadz waz do otworu z ktorego odkreciles nakretke cisnieniowa i lej wode az z otwory splywowego bedzie leciec czysta. Sprawdz czy uszczelka sie nadaje jak jest zniszczona to trzeba wymienic. Wyczysc otwor i zakrec srube na 11 Nm. Napelnij system woda (jesli masz to zmieszana ze srodkiem do czyszczenia chlodnc musi sie nadawac do aluminium!) Zakrec nakretke cisnieniowa i odpal silnik. rozgrzej go niech pochodzi z 10 min. Pozwol mu ostygnac a potem odkrec nakretke cisnieniowa przez gruba szmate az zacznie syczec, wypusc cisnienie. Jak przestanie syczec zdejmij zupelnie. Trzeba to robic ostroznie bo moze strzelic i poparzyc lape pozatym moze sie zrobic mocna fontanna i ochlapac co nie trzeba albo zgubic nakretka. Spusc caly plyn z ukladu i powtorz operacje z czysta woda. Po takim czyszczeniu trzeba go uzupelnic mieszanka 50/50 wody z borygo. (Borygo + lakier = problem). Na razie nie mam czasu zeby to dokonczyc napisz maila to Ci wysle i ilustracjami. ookamisan@wp.pl
Odpowiedzcześć widzę kolego że masz dużą wiedzę na temat wymiany płynu chłodniczego w er . Jak mógłbyś podesłać na mojego e-maila szerszych danych z góry dziękuje . robert.j@termika-kalisz.pl
Odpowiedzbardzo podoba mi się ten model .mam pytanie jak odróżnić z którego roku jest dany model .dzięki
Odpowiedzmam pytanie chłopaki stawia ktos z was erke na gume ze sprzegła bardzo sie psuje naped ? opowiedzcie cos o tym
OdpowiedzA jak ten motor ma sie do ludzi o wzroście 190 cm? zastanawiam sie nad zakupem jako mój pierwszy motocykl.
Odpowiedzhej. ja kupilem taka maszyne 2 miwsiace temu . mam wzrostu 196cm- rewelacyjna jest. piozdrawiam
OdpowiedzJa mam 191cm i wygodnie mi sie jezdzi i mam wyprostowane plecy podczas jazdy bo taki byl warunek zakupu motocykla przeze mnie. Choc gdybym mial ze 3cm dluzsze nogi to pewnie bylby problem ze zmieszczeniem sie. To tez moj pierwszy motocykl i jestem bardzo zadowolony :)
Odpowiedzhej, mam pytanko, czy moge wlac do mojej ER5 olej sheel advance ultra 15W-50 motor ma przejechane 96tys??
Odpowiedzsynu producent napisal na korku 10w40 to znaczy 15w50?to zalecany olej wiec lepiej nie eksperymentuj albo wlej i napisz jak sie sprawuje moim zdaniem najlepiej z takim przebiegiem nalej minerala o tych samych wspomnianych przez wujka kawe parametrach pozdrowki
Odpowiedzwitam kupilem motorek okolo miesiaca temu i jestem zadowolony z pierwszych jazd o dziwo spodziewalem sie ze motorek bedzie slabszy a tu mila niespodzianka bardzo dobrze sie zbiera i szybko jezdi polecam
Odpowiedzteż mam taki sprzęcik z 2005r..... ale wcale nie chcę sprzedać :twisted:
OdpowiedzMam ten motor i bardzo mi sie nim dobrze prowadzi ludzie.
Odpowiedzchce go mieć!!!!!!!!
OdpowiedzProszę bardzo. Rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006, kupiony w salonie, wszystkie papiery do wglądu, serwisowany w salonie (książka serwisowa), pierwszy właściciel, stan idealny, garażowany, dodatkowo owiewka, crashpad'y i alarm. Kolor - czarny. Przebieg (prawdziwy) tylko 6600 km, nie miał upadków, szlifów, stłuczek ani innych przykrych przygód. Jeszcze na gwarancji (kończy się w marcu)Płacisz 11 tys. i jest twój. Możesz pooglądać - Warszawa, okolice Galerii Mokotów. Jak jesteś zainteresowany to pisz: piotor(at)poczta.wprost.pl
OdpowiedzMam do sprzedania ładną KAWKĘ ER - 5 stan BDB. Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam.Kontakt : e-mail epau251@o2.pl, tel kom : 511-399-909.Rocznik 1999, kolor Granat. Lub zamiana na YAMAHE XJ 900.
Odpowiedz