tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki VN 2000
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Kawasaki VN 2000

Choć występuje w ofertach na rynku europejskim, to głównym krajem przeznaczenia tego mastodonta jest USA. Można bez kozery stwierdzić, że jest jednym z najbardziej klasycznych motocykli produkowanych przez markę japońską o czym może zaświadczać fakt chociażby typu rozrządu. OHV to jest to samo, co Harley-Davidson stosuje od początku swojego istnienia. Kawasaki VN 2000 wiedzie obecnie prym wśród japońskich criuserów i nic nie zapowiada, by ten prawdziwy motocykl, dla prawdziwego twardziela mógł ktoś zdetronizować.

Kawasaki Vulcan 2000 model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
V2
poj.
2053 ccm
moment obr.
191.19 Nm (19.5 kgf-m or 141.0 ft.lbs) przy 2800 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,535 /1,026 /1,156 mm
rozstaw osi
1,735 mm
wys. siedzenia
681 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 7 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Kawasaki Vulcan 2000

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Kawasaki Vulcan 2000

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: w2rider 03/02/2009 08:54

witam :) Szczerze mogę polecić. Przejechałem na swoim 38.000 km i nie mam zadnych problemów. Jedyny element, któy wymagał, moim zdaniem, ingerencji, to znaczne podkręcenie tylnego amortyzatora, ale związane to jest podczas jazdy z pasażerem. Samodzielny jezdziec nie musi tego robić. Żadnych awarii. Standardowe przeglądy zalecane przez producenta co 6.000 km. Oleju nigdy między przeglądami nie dolewałem. Pas napędowy ten sam od nowości. Wymieniłem po 20.000 tylnego kapcia, a przedni jeszcze fabryczny. Oczywiście wiele rzeczy podokładałem, ale to nie ma przełożenia na wykonanie fabryczne. Co prawda zwiększa masę maszyny, co w jakimś stopniu wpływa na eksploatację, ale takie uroki cruiserów. Spalanie bardzo rozsądne - amplituda 5,4 - 6,8 l/100 km. Oczywiście, to też kwestia jak się jeżdzi i warunków drogowych. Trzeba ostrożnie manewrować przy zawracaniu na b. małych prędkościach rzędu 10-15 km/h. Jego masa - z płynami i w takim uzbrojeniu jak moje - ok. 400 kg wymaga szczególnej uwagi by się nie położyć na gmolu. Ciężko podnosi sie pół tony a Pudzianowskich jest niewielu. Przyspieszenie jak w szlifierce, ale szkoda tylnej gumy. W rzeczywistości ok. 4 s do setki i przy momencie obrotowym prawie 180 Nm w zasadzie żaden seryjny plastik nie ma szans spod świateł. Nawet Suzuki M1800 jest słabszy mimo większej o 20% mocy. Dopiero w drugiej setce nawiązuje rywalizację. Służę oględzinami i ewentualnym testem :) .

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę