Husqvarna motocross 2012
Po nowych sprzêtach enduro, kolej na nowe crossówki. Choæ w³osko/niemiecki producent nie kryje swojej specjalizacji w motocyklach rajdowych, to mi³o¶nicy giêcia whipów tak¿e znajd± tutaj co¶ dla siebie.
W nowej kolekcji uwagê zwraca debiutuj±cy CR65. Maszyna dla juniorów na ma³ych ko³ach jest nie tylko rasow± crossówk±, ale tak¿e rêkawic± rzucon± KTMowi, który w ostatnich latach zdominowa³ ten segment rynku. Wewn±trz znajdziecie rozwi±zania techniczne stosowane w najnowocze¶niejszych, pe³nowymiarowych crossówkach.
Sporo zmian dotknê³o modeli czterosuwowych TC250 oraz TC449. Powa¿ne modyfikacje objê³y zarówno podwozia, jak te¿ osprzêt jednostek napêdowych. Jedynie dwusuwowy model CR125 oby³ siê bez wiêkszych zmian. Pe³na lista dokonanych modyfikacji w poszczególnych modelach przedstawia siê nastêpuj±co:
Husqvarna CR65 – nowy model
- Silnik dwusuwowy, o obj. skokowej 65 cm3, ch³odzony ciecz±
- 6 stopniowa skrzynia biegów
- Ga¼nik Mikuni TM24 z p³ask± przepustnic±
- Sprzêg³o hydrauliczne
- Membranowy zawór dolotowy
- Tylny amortyzator Sachs z regulacj± napiêcia wstêpnego sprê¿yny, z pe³n± regulacj± t³umienia
- Przedni widelec Marzocchi 35mm USD z pe³n± regulacj± t³umienia
- Tylny zacisk dwut³oczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”
- Przedni zacisk czterot³oczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”
- Aluminiowy wahacz
- Rozmiary kó³ przód: 12’’; ty³ 14’’
- Rama stalowa ze wzmocnieniami z 25CrMo4
- Charakterystyczny wy¶cigowy wygl±d Husqvarny – czarna rama oraz srebrne obrêcze kó³
Husqvarna TC250:
- Nowa g³owica
- Nowy, l¿ejszy t³ok
- Nowy uk³ad wydechowy Akrapovic z „power bomb”
- Nowy airbox
- Nowy tylny amortyzator Kayaba
- Nowe ustawienie przedniego widelca: nowe sprê¿yny i regulacja
- Nowy generator
- Nowy kondensator
- Nowa irydowa ¶wieca zap³onowa NGK
- Nowy, bezakumulatorowy uk³ad wtryskowy z ECU oraz przepustnic± marki Keihin
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach g³ówki ramy, poprzez chromo-molibdenowe p³yty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowe obrêcze kó³ anodowane na srebrno
- Nowa grafika wykonana technik± In-mould
- Nowe mocowanie kierownicy
Husqvarna TC449:
- Pokrycie DLC na elementach ¶lizgowych korbowodu (znacznie zwiêkszona ¿ywotno¶æ korbowodu)
- Nowy uk³ad dolotowy powietrza, zapewniaj±cy wiêkszy moment obrotowy w ¶rednim zakresie obrotów
- Nowe ustawienie map modu³u steruj±cego z mo¿liwo¶ci± zmiany mapy podczas jazdy
- Nowa charakterystyka otwarcia zaworów
- Nowa wysokowydajna ch³odnica WP
- Nowe ustawienia tylnego amortyzatora (bardziej miêkkie w pierwszej fazie ugiêcia) ze sprê¿yn± o progresywnej charakterystyce
- Nowa os³ona tylnego amortyzatora
- Nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze)
- Nowe obrêcze kó³ anodowane na srebrno
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach g³ówki ramy, mocowañ silnika poprzez chromo-molibdenowe p³yty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana technik± In-mould
- Nowy tylny b³otnik (wê¿szy i bardziej wytrzyma³y)
- Nowa wi±zka elektryczna (l¿ejsza i mniej skomplikowana)
Husqvarna CR125:
- Nowy uk³ad wydechowy
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach g³ówki ramy, poprzez chromo-molibdenowe p³yty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana technik± In-mould
- Nowe obrêcze kó³ anodowane na srebrno
- Nowy airbox
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze