Highside przez zbyt wysokie ci¶nienie w oponach?
Za chwilę zobaczycie kolejną glebę na Mulholland Drive, dostarczoną przez rnickeymouse. Kierowca obranej z owiewek CBR600F4 wchodzi w zakręt i wyraźnie łapie highside, lądując na glebie, podczas gdy jego motocykl traci płyny.
Podobno kierowca w CBR miał ciśnienie opon 2,6/2,8 Bara. Czy to mogła być przyczyna gleby? Na torach wyścigowych, podczas szybkiej jazdy na zakrętach (a przecież na Mulholland Drive wielu jeździ w taki właśnie sposób) ciśnienie w motocyklach drogowych obniża się najczęściej do 2,1/1,9 Bara. Sami zobaczcie video i dajcie nam znać, co o tym sądzicie.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeprzyczyna highsidu jest z³e operowanie gazem w danych warunkach drogowych a nie cisnienie, ktore w tym przypadku - jezeli wierzyc - wcale nie bylo jakies ekstremalnie z³e (2,6 i 2,8)
OdpowiedzGleba byla dlatego ze jak go za pierwszym razem wyrzucilo lekko z siodla to spadajac na dupe odkrecil gaz. I motor wystrzelil z pod niego po raz drugi tym razem skutecznie lekko idac na gume. Mysle...
OdpowiedzSpó¼niona reakcja motocyklisty... Dobrze ¿e napisali¶cie o zbyt wysokim ci¶nieniu bo mi zdarzaj± siê takie u¶lizgi (bez gleby) i nie wiedzia³em dlaczego - kombinowa³em co¶ w stronê ¼le ustawionego...
Odpowiedzz³ej baletnicy r±bek u spódnicy, czy jako¶ tak. Odpowiedniakontrola gazu i by nie by³o szlifa.
Odpowiedzza szybko odkrêca gaz i zrywa przyczepno¶c w tylnym kole.moim zdaniem jedzie za wolno w zakrecie...gdyby szybciej wszed³ w zakrêt mysle ze nic by sie nie sta³o
OdpowiedzBrak amortyzatora skrêtu (najlepiej z regulacj±) to te¿ efekt takiego zachowania siê przedniego ko³a. Nie raz ³apa³em po¶lizg ty³u ale przy takiej je¼dzie, 4 klikniêcia od maxa w dó³ i motocykl siê...
Odpowiedz