tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson Hydra-Glide powraca i pojawi siê w kolekcji Icons. Co wiemy o nadchodz±cej nowo¶ci z Milwaukee?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Harley-Davidson Hydra-Glide powraca i pojawi siê w kolekcji Icons. Co wiemy o nadchodz±cej nowo¶ci z Milwaukee?

Autor: Wojciech Grzesiak 2024.02.20, 14:12 Drukuj

Wiele wskazuje na to, że Harley-Davidson jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w kwestii nowości, które pojawią się w sezonie 2024. Według dokumentów homologacyjnych producent pokaże model Hydra-Glide Revival w ramach kolekcji Icons, która jest hołdem dla historycznych maszyn amerykańskiej marki.

Jak informuje portal Motorcycle.com, w Szwajcarii pojawiły się dokumenty homologacyjne dotyczące nowych i przyszłych modeli marki Harley-Davidson. Wynika z nich, że możemy spodziewać się jeszcze jednej nowości, a będzie nią model Hydra-Glide Revival. Co o nim wiadomo? Ma bazować na platformie FLI, a więc Heritage Classic 114. To oznacza, że będzie napędzany silnikiem o pojemności 1868 cm3, który generuje maksymalną moc 93,9 KM.

NAS Analytics TAG

Według dokumentów motocykl ma mieć kilka różnic w wymiarach, ponieważ będzie ok. 2 cm szerszy od Heritage Classic 114 i o prawie 9 cm wyższy. Będzie też o ok. 2 kg cięższy. Różnica jest również w maksymalnym momencie obrotowym silnika. W modelu Heritage Classic 114 wynosi on 155 Nm, a w Hydra-Glide Revival ma mieć wartość 159 Nm. Dotychczas w ramach kolekcji Icons ukazały się modele Electra Glide Revival, Electra Glide Highway King oraz limitowany do 1,5 tys. szt. Low Rider El Diablo.

Harley-Davidson FL Hydra-Glide został zaprezentowany w 1949 r. i był pierwszym motocyklem tej marki, który miał hydrauliczny widelec. Napędzał go silnik Panhead o pojemności 1207 cm3, który generował moc 45 KM. W 1954 r. stanowił połowę sprzedanych motocykli Harley-Davidson. Był to również pierwszy motocykl tej marki, który zyskał pełną nazwę zamiast dwuliterowego oznaczenia. W 1958 r. zastąpił go model Duo-Glide, który miał dwa amortyzatory z tyłu.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê