Co warto zobaczyæ na Moto Expo Polska 2016?
Dziś w Warszawie ruszyły największe polskie targi motocyklowe. Jak wygląda impreza i co warto zobaczyć w pierwszej kolejności?
Moto Expo Polska (wcześniej: Wystawa Motocykli i Skuterów) po latach wróciła do hal Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego w Warszawie. Już przed imprezą przekazywaliśmy Wam dużą ilość informacji o zapowiedziach importerów i nowościach, które na warszawskiej Woli zostaną zaprezentowane polskiemu klientowi.
Imprezę określić można jako przekrojową. Dla każdego znajdzie się coś fajnego. Fajnym akcentem jest obecność zespołów wyścigowych i zawodników różnych dyscyplin sportów motocyklowych. Można podejść, pogadać, podpytać jak samemu stawiać pierwsze kroki w rywalizacji. Możliwe także, że będziecie chcieli stawiać pierwsze kroki w turystyce motocyklowe, albo w customizingu, albo fotografii. Dla każdej z tych aktywności wydzielone zostały osobne "kąciki tematyczne". Swoje miejsce mają również motocyklisty i najmłodsi, którzy mogą wyszaleć się w kontrolowanych warunkach. Są szkoły nauki jazdy, od trialu, przez enduro aż po jazdę po szosie. Na stoisku BMW można przymierzyć się do symulatora pochyleń przygotowanego przez California Superbike School.
Jeśli chodzi motocykle, to najciekawsze stoiska przygotowali najwięksi gracze na polskim rynku. Tradycyjnie zaliczyć możemy do tej grupy BMW, Yamahę, Rometa, Junaka, Suzuki, Zippa, Alomot (z marką Junak) oraz kombinat w postaci Intercarsu wystawiający Ducati, Scramblery, ale także ofertę akcesoriów Inter Motors oraz piękne włoskie skutery Piaggio i Vespa. Na stoisku Motoitalia obejrzeć możecie co do zaoferowania mają Aprilia, Moto-Guzzi i MV Agusta. Z małym rozmachem wystawiła się Honda, zabrakło natomiast zupełnie KTMa, Harley-Davidsona oraz Kawasaki.
Z marek off-roadowych porządnie pokazała się Husqvarna, jest Beta i AJP. Oczywiście maszyny offroadowe znajdziecie także na stanowiskach Yamahy, Hondy (gdzie jest nowa Africa Twin!) oraz Ducati (gdzie jest nowa Multistrada Enduro!).
Tych, którzy szukają okazji przed ruszającym sezonem z pewnością ucieszy Outlet przygotowany przez Inter Motors. Zakupy można zrobić także na wielu innych stoiskach, gdzie znajdziecie praktycznie wszystko do ubrania siebie i do wyposażenia swojego motocykla. W czasie imprezy w halach Expo XXI spotkacie również dziennikarzy motoryzacyjnych. Zapraszamy Was również na stoisko Ścigacz.pl (H1/29). Szczegóły znajdziecie na planszach obok.
Podczas tegorocznej edycji warszawskich targów motocyklowych, które przemianowane zostały na Moto Expo Polska, do wygrania będzie nowiutki skuter Piaggio Liberty 50. W sobotę i niedzielę na stoisku TomTom & B2Bike będzie możliwość zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia w fotobudce. Ci którzy udostępnią je na swoim facebookowym profilu z hashtagiem #tomtomriderexpo będą mieli możliwość wygrania nawigacji motocyklowej TomTom Rider.
Nie będziemy zdradzali wszystkich szczegółów. Najlepiej wpaść i zobaczyć wszystko na własne oczy. MOTO EXPO POLSKA 2015 potrwają do niedzieli 21 lutego 2016 roku w Centrum Handlowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.
Szczegółowe informacje: www.wystawa-motocykli.pl
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzeSzkoda by³o czasu i kasy na tyle osób.....
OdpowiedzCo roku to samo. Targi z³e, stoiska ma³e, obs³uga nierzetelna, a to ¿e Niemcy maj± lepsze, a to ¿e kiedy¶ w ogóle by³o o niebo lepiej. Nie wiem czy tak o niebo. Pierwsze targi zaliczy³em w 2004, ...
OdpowiedzA to Intercars straci³ autoryzacjê Triumpha? Czê¶ciowo winê za listê wystawców ponosi organizator targów, który od odwiedzaj±cych kosi 25pln od ³ba, a od wystawcy kolejne parê wiêkszych groszy.
OdpowiedzSam organizujê imprezy i mam mocne podejrzenie ¿e organizator kasuje widzów nie tylko po to aby na nich zarobiæ ale aby da³o sie cokolwiek zobaczyæ. Jakby wjazd by³ za darmo, albo prawie za darmo to mia³by¶ tam w¶ciek³y t³um dresiarzy i nic byæ nie zobaczy³.
OdpowiedzOzdob± stoiska ¶cigacz.pl by³a Pani Redaktor
OdpowiedzTargi, raczej wystawa, bo ciê¿ko nazwaæ targami imprezê, gdzie nie mo¿na siê dowiedzieæ o dostêpno¶ci modeli, a zgroz± s± odpowiedzi, typu "nie wiemy czy ten model bêdzie w sprzeda¿y", to po co go ...
OdpowiedzMam podobne zdanie jak przedmówca. Chcecie targów takich jak w Niemczech, to zacznijcie kupowac tyle motongów co Niemcy...
OdpowiedzJestem realist± i nie oczekujê takich targów jak w Niemczech. Oczekujê jednak takich imprez targowych jak lata temu . Jak olbrzymia ró¿nica na niekorzy¶æ jest miêdzy targami organizowanymi w Warszawie w ostatnich latach i poprzednio, to wystarczy sobie przypomnieæ na zdjêciach i filmach w necie ( je¿eli kto¶ nie pamiêta).
OdpowiedzJa przyje¿d¿am na te targi co rok i to jeszcze od czasów kiedy robili je inni organizatorzy. I sugestie ¿e kiedy¶ by³o lepiej pozostaje mi jedynie uznaæ za naturaln± dla ludzi tendencjê do idealizowania przesz³o¶ci. W czym by³y lepsze targi organizowane na Torwarze, albo na ulicy Marsa? Nie by³o wiecej wystawców i nie by³o wiêcej atrakcji...
OdpowiedzOtó¿ mylisz siê lub pamiêæ ciê zawodzi. By³y lata , w których wystawi³a siê te¿ Kawa, KTM (nawet z wydzielonym boxem off-road i jego profi obs³ug±), Harley , nawet Agusta (!) , Honda mia³a DU¯E stoisko , producenci markowych kasków z mo¿liwo¶ci± zakupu (!), na wielu stoiskach mo¿na by³o kupiæ jakie¶ drobiazgi ( np. Piaseczno przywozi³o mi.in EVS i inne drobiazgi do zakupu, kiedy¶ trafi³em zajeb..ta po¶ciel Kawasaki z crossówk± ). By³a wiêc BOGATA prezentacja targowa, by³ handel, by³ event ¶rodowiskowo-towarzyski - dzi¶ to cieñ tamtych imprez. Nawet wystrój sal i stanowisk dzi¶ jaki¶ siermiê¿ny :( Na youtubie znajdziesz wiele relacji z lat ¶wietno¶ci imprezy w Warszawie , po co wiêc dyskutowaæ , skoro fakty s± zapisane w serwisach filmowych i zdjêciowych.
OdpowiedzI mo¿na by³o siadaæ na wszystkich sprzêtach.
OdpowiedzPrzepraszam, ale zapomnia³em o jednej szanowanej marce : bywa³ te¿ Triumph.
OdpowiedzMam podobne zdanie jak przedmówca. Chcecie targów takich jak w Niemczech, to zacznijcie kupowac tyle motongów co Niemcy...
Odpowiedz