BMW R1200RT model 2010
Przeprowadzając lifting modelu R1200GS, Bawarczycy nie zapomnieli również o R1200RT
Przeprowadzając lifting modelu R1200GS, Bawarczycy nie zapomnieli również o R1200RT. Na rok 2010 dostał on dokładnie ten sam silnik co GS. Oznacza to boksera o pojemności 1170 cm3, z rozrządem w układzie DOHC, dysponującego momentem obrotowym 120 Nm oraz mocą 110 KM.
Poza zmianami w jednostce napędowej RT otrzymał nowy wygląd owiewek, które mają jeszcze lepiej chronić od wiatru i deszczu kierowcę, jak i pasażera. ABS oferowany będzie w standardzie, a w opcji znajdziemy sterowany z kierownicy zestaw audio z gniazdem USB, obsługujący pliki mp3, podgrzewane manetki oraz siedzenie. Do tego komputer pokładowy oraz drugą generację elektronicznie sterowanego zawieszenia - ESA II.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeTrochę dziwna przednia lampa, ale poza tym wydaję się wporzo
Odpowiedz