Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeAle to sie m nijak do tematu, To tak jak bys powiedzia³ po co jechac do fabryki BMW jak u nas produkuj± skode...
Odpowiedzhmm nie d konca rozumem o co ci chodzi ale jezeli porownujesz jakosc Leo i akrapovica to chyba nie miales jednego i drugiego w reku bo sa porownywalne. A tak nawiazujac do twojego porownania to myslisz ze produkcja skody az tak bardzo rozni sie od bmw?? akurat tak sie sklada ze pracuje w firmie ktora produkuje pojazdy ale troche wieksze i moge powiedziec ze fabryki konkurencji bardzo przypominaja nasza. najwieksza roznica sa centra rozwojowe gdzie sprawdzane sa nowe technologie a tu jezeli chodzi o leo i akrapa cos czuje ze sa na podobnym poziomie. jedna i druga firma wspolpracuje z najlepszymi wiec nie moga zostawac w tyle za konkurencja (patrz zx10r 2011 ktore juz w fazie testow wspolpracowalo z leo lub akrap yamaha przy r1 2012!). a wracajac do fabryki leo to co roku pracownicy wysylani sa do wloch do centrali na szkolenie zeby poznawac nowe rozwiazania i technologie stosowane w produkcji wydechow.
Odpowiedzja mialem i jedn± i drug± w reku. Akrapa mam aktualnie zalo¿onego. S± na porównywalnym poziomie ale akrapovic wygl±da wizualnie zdecydowanie lepiej jak leo. Wszczególnosci koñcowki Evolution/Race hexagonal....
Odpowiedz