Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeA to wszystko wynik braku odpowiedniego przeszkolenia i nakierunkowania m³odych ludzi. Druga sprawa, ze wiêkszo¶æ bywalców technikum, bo o zawodówkach wogole chyba nie ma co mówiæ, to ludzie z przypadku którzy my¶l± ¿eby zrobiæ cos g³upiego a nie siê uczyæ. Trzecia rzecz to brak odpowiedniej literatury w serwisach i naprawy metodami prób i b³êdów. Czwarty problem to brak zainteresowania importerów doszkalaniem w³asnego personelu i dbania o wizerunek marki. Tylko kasa i dobre wyniki w tabelkach siê licz±. I potem jest jak jest.
OdpowiedzIdealnie utrafi³e¶ w sedno problemu. Od siebie dodam, ¿e przed zakupem robiê research na temat potencjalnej bazy technicznej w mojej okolicy i to równie¿ ma istotny wp³yw na to, do którego salonu udam siê na zakupy. Bo wbrew marketingowym filmikom, ¿ycie to nie tylko b³yszcz±cy motór sun±cy w s³oneczny dzieñ po pustej drodze.
Odpowiedz