Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzekolega wczesniej pisal o zakretach, wiec mu odpwoiedzialem - poza tym roznic masy w zakresie 20-50 kg bym nie demonizowal - pamietajmy ze 20 litrowy bak paliwa tez woje wazy + jakis zapakowany kuferek, do tego masa kierowcy, ktora moze sie wahac od np. 60 do 100 - a duzej roznicy w jezdzie nie nie ma; dopiero dosadzenie pasazera na wysokim zadupku (sport, ostre nakedy) moze poczatkujacemu sprawiac klopot....co do korkow: m.zd nie ma roznicy miedzy 250 a 1000 jezeli to jest naked...dopiero rozlozysty chopper bedzie robil roznice...co do manewrow - tutaj zgoda: wyzszy, ciezszy sprzet, do tego pasazer - wiecej klopotow dla poczatkujacych...ale co do bezpieczenstwa jazdy nie widze roznic, ba - uwazam ze markowa 600-800 jest nawet bezpieczniejsza niz typowa 250-500: lepszy zawias, lepsze hamulce, wiecej egzemplarzy ze wzgledu na wartosc doinwestowanych - a male pojenosci, uzywane przez roznych poczatkujacych najzesciej sa zarzniete i serwisowane byle jak :)
OdpowiedzCiê¿ki cruiser to odrêbna sprawa. Nie mogê siê jednak zgodziæ, ¿e ró¿nic w nakedach "250-1000" nie bêdzie. Opisywane przeze mnie YBR 250 i Gladius 650 to te¿ nakedy, a jednak ró¿nica w prowadzeniu i zwrotno¶ci jest znacz±ca. Gladius w korkach jest du¿o bardziej toporny i ciê¿ki w prowadzeniu.
Odpowiedzbo oba to budzetowe motocykle, o kiepskim zawieszeniu, ich prowadzenie jest porownywalne ale dla jedca doswiadczeniem nie bedzie zauwazanej ronicy... ps. jak masz czas to idz do najblizszego dilera triumpha i wez na jazde probn± street tripla i speed tripla - silniki wieksze od wymienionych a na obu jedzi sie latwiej niz rowerem: nie wierzysz - sprawdz
OdpowiedzPowiedz mi proszê jak mo¿na siê przesi±¶æ ze 125-ok 10/15KM na 600- ok 100/120KM-je¿eli komentujemy pod artyku³em motocykli sportowych? Nawet moto 3 to pojemno¶æ 250!W latach 90. przynajmniej by³y 400, które do dzi¶ wymiataj± na torach wy¶cigowych...Po to jest mnogo¶æ pojemno¶ci aby ka¿dy wybra³ to co mu pasuje, do wzrostu, masy, umiejêtno¶ci...
Odpowiedzwyraznie pisalem o nakedach, bo to najwygodniejszy motocykl dla poczatkujacych...jezeli ktos sie nauczyl dobrze jezdzic na 125 bez problemu moze wsiadac na 600 - problemem jest nie wieksza moc i masa tylko tysiace zameczonych, zle seriwosowanych, zaniedbanych sprzetow...co do rynku nowych - zdeyudowanie wolalbym, zeby producecni konkurowali tam, gdzie ma to sens, tzn. np. oferujac sprzety z zawieszeniem: standard, lepszym, najlepszym ni¿ bezsensownie mnozac pojemnosci - co jest pochodn± roznorodnosci biurokratycznych przepisow podatkowo-drogowych w rozzych krajch....ps. czy piszesz powaznie, twierdz±c ze ten artykul dotyczy "motocykli sportowych"? przeciez ta yamaha to typowe jedzidlo uniwersalne :)
OdpowiedzDla kogo¶ kto zaczyna je¼dziæ jest to wstêp pod motocykle sportowe:) chocia¿by pozycja za motocyklem "trochê" to wymusza, ale masz racje, ¿e jest to je¼dzid³o uniwersalne. Nie zgadzam siê co do 3 pojemno¶ci, powinna byæ 4 kategoria pomiêdzy, poniewa¿ tak jak pisa³em przy sportowych motocyklach jest du¿y przeskok mocy. Je¿eli kto¶ chce to siê nauczy,tylko czasu po¶wieci na to moim zdaniem wiêcej. Uwa¿am, ¿e lepiej jest siê porz±dnie przygotowaæ zanim wsi±dzie siê na wiêkszy sprzêt.
Odpowiedz