Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Bylem w posiadaniu vtr firestorm i pojezdzilem nia po toze kartigowym wraz z cbr 954 czy gsxr1000 k8 z pelnym ukladem yoshimura 4w1, power comander itd. i zaden z tych sprzetow nie mogl dac rady seryjnej(pomijajac stalowy oplot) vtr z 2001.Na papieze moj sprzet byl najslabszy, ale na kretym torze gdzie potrzebne jest szybkie wyjscie z zakretu vtr byla najszybsza.Silnik v2 fenomenalnie wychodzi z zakretow dajac przy tym ogromna frajde.Wiesz dokladnie co sie sie dzieje z tylnym kolem ile przyczepnosci Ci jeszcze zostalo zeby katapultowac sie zakretu.Dlatego jak bys pojezdzil super duke to moze bys zrozumial o jaka przyjemnosc plynie z posiadania widlastej2. Inna sprawa jak jestes mistrzem prostej i jezdzisz po 300km/h to zostan przy gsxr czy r1.Ja mialem juz 3 motocykle z silnikem v2: sv650, vtr sp1, vtr firestorm a nastepny bedzie duke:) Jeszcze jedno.Do 240km/h v2 wcale nie odstaja rzedowka tylko trzeba wiedziec jak nimi jezdzic.