Odpowiedz na komentarz:

Autor: Roz 21.09.2017 09:22

ABS jest taki sobie, bo działa wyłącznie na przednie koło - czujniki i koronka są w obu, ale układ będzie skutecznie przeciwdziałał zablokowaniu frontowego hebla tylko. Pewnie zrobili tak, żeby zaoszczędzić na cenie. Dostawcą rozwiązania ABS jest Bosch, więc nie jest źle. Widziałem ceny SR500 - wahają się od kilku tysięcy za przeciętne egzemplarze do kilkunastu (a więc w cenie Classica) za odrestaurowane. SR500 przyspiesza do setki w ok. 7 sekund, więc jest nieźle. SR400 ma 23 KM, przez co potrzebuje 10-11 sekund. W jakimś teście ktoś pisał, że SR400 rusza dychawicznie. W sumie jeśli ktoś woli proste moto z gaźnikiem i ten styl mu odpowiada, to też bym się zastanowił nad SR500.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę