tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ludzie, ale o czym mowa...powyższy art jest... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: CarreraSport 03.11.2015 19:05

Ludzie, ale o czym mowa...powyższy art jest idealny dla ułomów, którzy biorą się za coś do czego (przynajmniej w danym momencie) nie mają predyspozycji. To jak z samochodami - byłem świadkiem jak prawdopodobnie 18 letni dzieciak zadzwonił po ojca żeby zatankować Nissana GT-R, bo nie wiedział jak się to robi i faktycznie tamten przyjechał dosłownie w 2-3 minuty (sam nie zdążyłem jeszcze odjechać ze stacji) i mu zatankował - taki "mistrz" to się nadaje do fiata punto, bo z motoryzacją pewnie nie ma nic wspólnego, więc co on niby wyciśnie z jednego z najszybciej przyśpieszających aut świata? Wracając do 2 kółek - znam ludzi, którzy zaczynali od R6, GSX-R 600/750 i żaden z nich się nie zabił, a dzisiaj ujeżdżają już 2-3 sprzęt z kolei. Są to ludzie, którzy od małego bawili się w motorowery, mzki 250, jawy 350, crossy 125/250 i inne zabawki, które można było nabyć za kasę z roboty w wakacje. Oczywiście przeskok np. z Jawy 350 na GSX-R 750 jest ogromny, ale jeżeli szanujesz moto i uczysz się go to w czym problem? Znam tą teorię, że powinno się najpierw odpalić sobie jakieś żwawe 250 czy mulastą 500'tkę żeby nauczyć się w pełni wykorzystywać jego potencjał i dopiero wskakiwać wyżej...dobra, ale czy każdy rider 848 musi i chce być królem winkli i lawirowania pomiędzy autami? A może nawet lepiej, że będzie co najwyżej "mistrzem prostej"? To jak z samochodami - ilu kierowców 911 turbo robi sobie przejażdżki w stylu torowym? Jeden na 10'ciu, a reszta aby odwija na prostych? Z resztą współczesne motocykle mają tyle systemów bezpieczeństwa, że musiałbyś wszystko powyłączać żeby cokolwiek mogło się stać skoro masz abs, esp i kontrolę wzniesienia koła, przykład RSV4 - silna v'ka, ale kiedy wszystkie systemy masz na full i masz najsłabszą mapę to naprawdę tylko jakieś chucherko nieprzygotowane na przyśpieszenie mogłoby się "zerwać" z tego motocykla. Wspomniani koledzy zaczynali od modeli jeszcze bez żadnych systemów i dali sobie radę. Jednakże domyślam się że ten tekst może dotyczyć właśnie bardziej ludzi, którym nagle ubzdurał się motocykl, a w młodości nie siedzieli nawet na komarze. Dla takich faktycznie jeszcze długa droga do przebycia.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę