Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
calkowicie sie nie zgodze: 1) zaczynanie nauki od fatalnego nawyku nigdy nie jest dobre 2) wlasnie wcisniecie sprzegla w zakrecie byłoby njawiekszym bledem: a) tracisz kontrole nad motocyklem, b) tracisz hamowanie silnikiem - wyjedziez w krzaki albo motocykl zwali sie w zakrecie 3) gdyby trzymał gaz albo - prawidłowo - progresywnie dodawal gazu od razu po zakonczeniu hamowania (jezeli w ogole umial hamowac ;) to na pewno by nie wyjechal na zewnetrna i 4) pocztakujacy i kazdy inny w jezdzie drogowej nie uzywa ruchow ciala do skrecania - tylko przeciwskret, bo i tak pozostaje wiele opony i przyczepnosci - przenosenie ciala w zlozeniu ma sens TYLKO przy ekstremalnych zlozeniach na torze, zeby nie poglebiac zlozenia motocykla, bo wtedy dochodzisz do granicy przyczepnosci i masz lowside 5) sprzeglo poczatkujacemu sluzy tylko do zmiany biegow, ruszania i w koncowej fazie hamowania - nigdy w trakcie jazdy pod gorke czy w zakrecie itp.- przykladem wykorzstania sprzegla w trakcie jazdy moze byc wprowadzaie motocykla w drift przy jezdzie na supermoto (kombinacja sprzeglo-gaz) ale obstawiam, ze nikt na tym forum (wlacznie ze mna)nie potrafi tego robic prawidlowo, czyli tak jak zawodnicy super moto na torze