Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
wszystko zależne jest od sposobu użytkowania sprzętu, kilometraż kilometrażowi nierówny, zupełnie co innego jak ktoś zrobi 50tys km dając na każdym biegu do odcięcia, stawiając na gumę i bijąc rekordy prędkości, a co innego jak ktoś robi sobie wycieczki na duże odległości, gdzie tylko od czasu do czasu przyciśnie, a w większości utrzymuje stała prędkość i dość niskie obroty, jadąc na tym samym biegu, to jak ta skrzynia się ma zużyć... tak samo silnik pracując na niskich obrotach nie zużywa się tak szybko, bo pierścienie i gładź cylindrów najbardziej się wyciera przy wysokich obrotach, i wtedy silnik zaczyna brać olej, dlatego większość sportów przy 100tys to już dawno by ducha wyziewała, i nie chodzi tu tylko o samo konstrukcje która jest oczywiście bardziej nastawiona na osiągi niż wytrzymałość, ale też o sposób użytkowania. Sorry za odgrzewanie starego kotleta, ale jestem ciekawe jak na dzień dzisiejszy ma sie Hornecik i jego właściciel?