Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Za dużo kombinacji ze strony FIM, dopóki były klasy 125, 250, 500, wszystko było jasne i klarowne. Wyższe pojemności były w Supebike-ach. A teraz jest bajzel, w sumie nie wiadomo będąc laikiem jakie pojemności jeżdżą w tych zawodach, o Moto2 i Moto3 nie wspominając (to już całkiem czarna magia). Ogólnie bardziej zaczyna to przypominać 24 LeMans, gdzie jeżdżą głownie prototypy i widzami są tylko i wyłącznie zagorzali pasjonaci. Przy starym układzie do 500ccm maszyny były bardziej wyrównane, na torze coś się działo, a teraz praktycznie jak w F1 wyścig rozgrywa się w kwalifikacjach.