Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Mi sam Harley jest dość obojętny jako marka. Jako motocykle juz mniej. Podoba mi sie ich brzmienie, niektóre modele robią naprawde świetne wrazenie a zindywidualizowane sa często genialnie. Co mi sie nie podoba to fakt, że w Harleyu najwyraźniej czas stnaął w miejscu. Jakby nie zauwazli, że swiat poszedł do przodu, zmienił się. ZMienił sie też rynek motocykli, zmienili sie odbiorcy, czyli ich klienci. Od lat 40-stu średnia wieku nabywców motocykli H-D rosła. W pewnym momencie dosc ostro i szybko w górę. przykład wielu amerykańskich marek, które juz nie istnieją pokazuje dobitnie, że tryzmanie się tradycji za wszelka cenę i liczenie na "stałych klientów" o konserwatywnym podejściu kończy sie zwykle...Zniknięciem z mapy producentów. Świetnym przykładem jest tu historia i zniknięcie Oldsmobile, którego niestety nazwa tylko bardziej wpędzała do motoryzacyjnego grobu. H=D raczej az tak smutnego losu nie podzieli, bo nie sądzę, by na całym świecie nie znalazł sie nikt, kto nie zechciałby wykorzystać ogromnej mocy znaku H-D i całej otoczki. Sam Harley tego juz nie potrafi a prezentacja nowego CEO tylko to potwierdza, ze gosc jak cała firma utkwiły w muzeum swojej historii. Odstrzelenie projektu Bronx najlepiej to potwierdza. Upieranie sie przy dalszym budowaniu silników z laskami popychaczy także, szczególnie w obliczu konkurencji takiej, jaką jest rosnący w siłę Indian. Tak więc...To sa ładne motocykjle, nawet dizś, świetnie brzmiące ale smutno sie patrzy na wpychanie tego kolosa na glinianych nogach wprost do grobu. i to przez ludzi, którzy oficjalnie mówią, że im zależy. Jakoś tego nie widzę. jak sie H-D nie zwróci szybko w kierunku nowej grupy klientów, poszukujacych motocykli bardziej uniwersalnych, wyglądających inaczej niż relikt minionych lat to słabo widze przyszłosć marki. Swietnie na swoim kanale wskazał te i inne problemy FortNine.