Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
ja nieprzepadam za 600 i 1000 , wole właśnie takie małe pojemności mniejsze moce osiągi i mase mniejsza i wkurza mnie gdy ciagle psiza ze te pojemnsoci i niskie moce sa dla poczatlujacych żeby potem mogli (a raczej wnioskując po pisowni musieli )przesiasc się na 600 i 1000 nie każdy chce 600 czy 1000 po diabła mi taki motocykl o takich osiągach wole coś lżejszego prostszego w konsturkcji tańszego w eksploatacji co daje wieksza frajde z jazdy na codzien a nie jakies bmw s1000rr na którym się siedzi jak na psie i żeby ocierać się o limity osiagow na prostych na tym motocyklu to wszędzie łamac przepisy i ciagle być w stresie ,nie dzięki wole 30 konna 300 cc z jednym max 2 garami ;)a dopisze ze jeździłem i 600 i 1000 ale krótko bo te motocykle poza bardzo silnym ciagiem na prostych nie oferują nic pozatym że w miescie wole smigac skuterem 50 cc 2 suw niż cbr 1000 ,co do pytan no to no cóz standardowo opis : zawieszenia ,hamulców , ergonomii , charakterystyka silnika po zapięciu jednego biegu jadac od 2 tys obrotow do odcięcia ,cena ,masa z pełnym bakiem , i wszystko inne;) a w przyszłości porównanie ninji 300 do yzf r 3 w bezpośrednim starciu czyli zakrety hamulce wyścig rolowany od 50 do 150 itd.