Zipp PRO 50 - zmiany na rok 2012
PRO 50 przechodzi modernizacjê.
Ka¿dy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzeda¿y postanowili¶my zmodyfikowaæ PRO 50 poprawiaj±c jego komfort, bezpieczeñstwo i jako¶æ które to cechy zawsze s± priorytetami przy konstrukcji naszych pojazdów.
W trakcie projektowania PRO 50 w 2010 r. g³ównym za³o¿eniem by³o zaprojektowanie odpowiedniego uk³adu napêdowego dla tak du¿ej konstrukcji. W tym celu wszystkie uk³ady napêdowe zosta³y dok³adnie przeliczone (skrzynia biegów, zêbatki, ¶rednica-szeroko¶æ kó³ itd.), zmniejszono masê pojazdu wyj¶ciowego oraz dopasowano odpowiedni uk³ad zasilania. Dziêki temu uda³o siê wypracowaæ doskona³e parametry, które pozwoli³y poprawiæ osi±gi trakcyjne motoroweru PRO 50.
Po pe³nym sezonie w celu doskonalenia konstrukcji PRO 50 wprowadzili¶my nastêpuj±ce zmiany:
1. Zwiêkszona zosta³a d³ugo¶æ tylnego przewodu hamulcowego
2. Wzmocniona zosta³a rama, uchwyty mocuj±ce w miejscach najwiêkszych obci±¿eñ w celu zwiêkszenia sztywno¶ci i wytrzyma³o¶ci ramy
3. £adowanie akumulatora – o¶wietlenie pod³±czone jest obecnie do pr±dnicy, dodatkowo moc ¿arówek reflektora to obecnie 18W.
Model PRO 50 jest dostêpny w malowaniach zielonym i niebieskim.
Komentarze 30
Poka¿ wszystkie komentarze3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ...
Odpowiedz3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ...
Odpowiedzjestem pocz±tkuj±ca i rzeczywi¶cie moj± zmor± przy pro 50 to ¶wieca
OdpowiedzTo tylko 50 tka nie ma siê czego spodziewaæ ale te 70 wyci±ga . Ja zrobi³em 1200km i narazie siê nie psuje . Wrazie pytañ pisaæ na gg :44335400
OdpowiedzJakie malowanie naj³adniejsze wed³ug was :)?
Odpowiedzjakie powinno byæ stê¿enie w cylindrze 72cm3 zipp pro 50
Odpowiedz