Yamaha YZF R6 2008
« Poprzednia strona strony: Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
html">1 2 3 4 5 6 7 8 Następna strona »
2007.09.17 Thrillco
| Wydaje się, że średniolitrażowa sportowa Yamaha ma się doskonale. Inżynierowie mają na ten temat odmienne zdanie, stąd po niecałych 2 latach produkcji zostają wprowadzone modyfikacje obejmujące najważniejsze elementy motocykla. Zmianie uległa rama, wahacz oraz rama pomocnicza zadupka. Do tego sporo zmian objęło jednostkę napędową i sterowanie nią. Ceną za dzierżenie tytułu najbardziej zaawansowanej 600-tki na rynku jest ponad 50 zmian w silniku. Najważniejsze z nich to tytanowe zawory, całkowicie zmienione głowice, w wyniku czego stopień sprężania wzrósł z 12,8:1 do 13,1:1. Wszystko oczywiście w celu polepszenia oddawania mocy. Nowa jednostka R6 otrzymała również ten sam system sterowania co Yamaha R1 z kolektorem o zmiennej długości kanałów dolotowych. Reklama Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »Jako najbardziej zaawansowana R6, jako pierwsza seryjna 600-tka, otrzymała subframe (rama pomocnicza utrzymująca zadupek) wykonany w całości z magnezu. To pozwoliło zaoszczędzić 450 gram masy i jeszcze bardziej zbliżyć się do ideału filozofii centralizacji masy. Ostatnią, lecz nie mniej ważną zmianą jest pogrubienie tarcz hamulcowych z 4,5mm do 5mm w celu polepszenia chłodzenia. Przejdź do: |
|
|

















Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzeBardzo fajna maszyna ale dla mnie w tym wieku za du¿a i nie z tym do¶wiadczeniem ale mo¿e kiedy¶ hehe ;)
OdpowiedzJak czytam te posty to mam wrazenie ze to pisza malolaty ktore niemaja zielonego pojecia o motorach a juz tym bardziej nie jezdzily niczym ponad 50cm3.Jakies laski glupoty wypisuja ze na 18stke ...
Odpowiedz¶mieszni ludzie , nie maj± pojêcia jaki to potê¿ny motocykl
OdpowiedzSiadaj± tacy na czym¶ o czym nie maj± zielonego pojêcia a pó¼niej siê s³yszy w wiadomo¶ciach, ¿e zabi³ siê kolejny motocyklista... Na pocz±tek proponujê skuter! a nie R6. Sam przeje¼dzi³em na R6 prawie 3 lata zanim przesiad³em siê na R1... Jedno mogê powiedzieæ - ró¿nica nie do opisania:)
OdpowiedzWg mnie yamahy to najmniej wadliwe motocykle. Sam mam yzf R6, jazda R6 to poezja. Gor±co polecam!
Odpowiedzju¿ za 2 lata bede mia³ taki sprzet tylko ze rocznik 2004 i prawdopodobnie bede jezdzi³a bez prawa jazdy i tak policja mnie nie zatrzyma anie nie we¿mie udzia³u w po¶cigu
OdpowiedzZ ca³ym szacunkiem, nie mam zamiaru nikogo tutaj uraziæ ale ¿a³osne s± takie wypowiedzi jak ta... R6 to nie zabawka. Pierwsza przeja¿d¿ka mo¿e okazaæ siê Twoj± ostatni±... Lepiej dobrze siê zastanów zanim wci¶niesz magiczny czerwony guzik...
OdpowiedzCzy warto ryzykowaæ ¿ycie za 500z³
OdpowiedzTaak i pomy¶leæ ¿e koledzy za oceanem mog± j± mieæ nówencje za nieca³e 22 tys PLN dlaczego dlaczego my musimy p³aci za ni± ponad dwukrotnie wiêcej?? ale uwa¿am ¿e i tak warto
OdpowiedzCos pieknego. prawko juz jest. mam nadzieje ze jeszcze troche i bedzie mnie stac :) choc na pewno nie na nowy
Odpowiedz