Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam, zastanawia mnie taka rzecz: ogl±da³em moto '06 Z 750 S i mimo ¿e to wtrysk, na kierownicy by³a d¼wigienka ssania. Czy tak powinno byæ? Do tej pory my¶la³em ¿e wszystkie silniki na wtrysku nie maj± ssania rêcznego! Proszê o odpowied¼ posiadaczy tego modelu.
OdpowiedzWitam. Jestem posiadaczem ma³ego Zeta w wersji i równie¿ posiadam charakterystyczn± d¼wigniê przy kierownicy. Otó¿ w modelach do roku 06 rozwi±zanie problemu zbyt niskich obrotów podczas uruchamiania zimnego silnika by³o rozwi±zane za pomoc± przyspieszacza obrotów w formie d¼wigni. Silnik jest zasilany poprzez wtryskiwacze benzynowe, wiêc o tradycyjnym ssaniu ga¼nikowym nie ma tu mowy. W poliftowych modelach zastosowano ju¿ pe³ne automatyczne ssanie. To wszystko.
OdpowiedzDziêkujê za wyczerpuj±c± odpowied¼. Czyli d¼wignia zniknê³a dopiero w 2009 roku?
OdpowiedzZ tego co sobie przypominam to d¼wignia zniknê³a wraz z modelami, które pojawi³y siê ju¿ w 2007r. (pierwszy fejslifting).
OdpowiedzDziêki za info...
Odpowiedz