Warszawa utknie w korkach
Jak donosi RMF FM, powo³uj±c siê na informacje pozyskane w Pañstwowym Instytucie Geologicznym, tunel Wis³ostrady w Warszawie mo¿e byæ zamkniêty nawet rok. Co to oznacza dla kierowców? To jasne – zaczyna siê komunikacyjny dramat. Nieoficjalnie wiadomo te¿, ¿e koszt naprawy i ustabilizowania gruntu pod tunelem dla samochodów mo¿e wynie¶æ nawet kilkaset milionów z³otych.
RMF FM s³usznie podejrzewa, ¿e to bêdzie koszmarny rok dla kierowców je¿d¿±cych po Warszawie. Namiastkê tego, co czeka zmotoryzowanych warszawiaków przez najbli¿sze dwana¶cie miesiêcy, mieli¶my chocia¿by dzi¶ rano. Korki, nerwy i jeszcze raz korki. A przecie¿ jeszcze nie wszyscy wrócili z wakacji. We wrze¶niu szykuje siê prawdziwa droga przez mêkê.
Do potê¿nej awarii na budowie warszawskiego metra dosz³o w ubieg³y wtorek. W czasie, gdy robotnicy robili wykop pod po³±czenie dwóch czê¶ci budynku stacji Powi¶le, najpierw osunê³a siê ziemia, a pó¼niej na dno wykopu zaczê³a nap³ywaæ woda, która zala³a czê¶æ najni¿szej, czwartej kondygnacji na budowie stacji. Na szczê¶cie nikomu nic siê nie sta³o. Robotników uda³o siê ewakuowaæ. Niestety, czê¶æ sprzêtu zosta³a zniszczona. Ze wzglêdów bezpieczeñstwa konieczne by³o wstrzymanie ruchu w tunelu Wis³ostrady oraz na Mo¶cie ¦wiêtokrzyskim.
Tutaj nasuwa siê naturalne pytanie – co jeszcze musi siê zawaliæ, uton±æ, zamkn±æ aby warszawscy kierowcy porzucili swoje samochody, chocia¿by na rzecz motocykli i skuterów?
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzena rowery, grubasy:P
Odpowiedzs³ucha³em rano i bufetowa powiedzia³a ¿e nieprawda! ¿e bêdzie siê je¼dziæ super a koszty wyssane z palce, aha no i nikt nie zgin±³ podczas awarii, to dziêki ¶wietnie zaplanowanej akcji ewakuacji na...
Odpowiedzbufetowa w ¿yciu s³owa prawdy nie powiedzia³a
OdpowiedzBo po co ryæ w ziemi skoro Warszawa ma sieæ kolejow± w mie¶cie dobrze rozwiniêt±? Z Pragi do Centrum jedzie siê kilkana¶cie minut - ze Wschodniej przez Stadion, Powi¶le, ¦ródmie¶cie...Ca³a masa ...
Odpowiedzw³a¶nie! mo¿na te¿ pu¶ciæ metro torami kolejowymi i dalej prowadziæ inn± drog± aby siê nie pokrywa³y sieci komunikacyjne
Odpowiedzprzy okazji budowy metra mo¿na zawin±æ sporo kaski...
Odpowiedz