Triumph Daytona 1200 RS - tak mo¿e wygl±daæ superbike z Hinckley, je¿eli w ogóle powstanie
Triumph od lat nie ma w swojej ofercie motocykla klasy superbike, ale internet postanowił pomarzyć, jak mogłaby wyglądać litrowa Daytona we współczesnej odsłonie.
Brytyjska marka miała w swojej współczesnej historii kilka odsłon modelu Daytona z silnikami o pojemności około 1000 cm3. Najpierw była Daytona 1000, którą produkowano w latach od 1991 do 1993. Jej następcą był model Daytona 1200 sprzedawany od 1993 do 1999 roku, ale był to sprzęt, który miał rzucić rękawice japońskim turystykom autostradowym. W międzyczasie, w latach od 1993 do 1996 produkowano model Daytona Super III, który był napędzany rzędową trójką o pojemności 885 cm3.
Niedawno zadebiutował model Speed Triple 1200 RS, który jest mocnym skokiem w kierunku czołówki klasy nieprzyzwoicie mocnych nakedów. Z tej okazji, raczący nas od czasu do czasu różnymi ciekawymi konceptami, Kardesign przedstawił swój przepis na model Daytona z silnikiem od Speed Triple 1200 RS. Na renderze widzimy połączenie nowoczesnych, ostrych kształtów z delikatnymi elementami aerodynamicznymi na owiewkach i klasycznym kształtem Daytony 675 i 765.
Triumph ma wszystko czego potrzeba do stworzenia królewskiej wersji Daytony, ale na razie pozostaje nam rozmarzyć się przy renderach i kubku ciepłej herbaty licząc na to, że ktoś w Hinckley wreszcie się zlituje, przeniesie doświadczenia z wyścigów Moto2 i połączy je z odpowiednio podrasowanym silnikiem 1200.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze