Simoncelli i Aoyama przesiadaj± siê na Ohlinsa
Zarówno zawodnik San Carlo Honda Gresini Marco Simoncelli jak i Hiroshi Aoyama z Interwetten zaznaczyli, ¿e testy na torze Sepang by³y dla nich ostatnimi je¶li chodzi o korzystanie z zawieszenia Showa.
Na pocz±tku sezonu 2009 tylko jedna maszyna RC212V by³a wyposa¿ona w zawieszenie Ohlins. By³ to motocykl LCR Randy'ego de Puniet. Fabryczny Repsol zdecydowa³ siê na testy akcesoriów szwedzkiego producenta dopiero w ¶rodku sezonu. Obecnie ju¿ wiadomo, ¿e w wy¶cigach w 2010 roku wszystkie maszyny tego teamu bêd± wyposa¿one w³a¶nie w Ohlinsa.
To samo czeka motocykle ekip San Carlo Honda Gresini i Interwetten. Tym sposobem Honda chce wprowadziæ jednakowe warunki dla wszystkich swoich najwa¿niejszych zawodników, aby móc zbieraæ dok³adniejsze dane porównawcze dotycz±ce osi±ganych rezultatów i zachowania motocykli.
To co dla jednych mo¿e byæ plusem, dla innych mo¿e okazaæ siê minusem, bowiem przysz³oroczni debiutanci Simoncelli i Aoyama musz± siê teraz od nowa uczyæ nowego typu zawieszenia jak i nowych maszyn na sezon 2010. Maj± na to raptem trzy testy.
Marco Simoncelli:
„Nastêpnym razem bêdziemy ju¿ testowaæ nowy motocykl i na pewno bêdzie to du¿a zmiana w porównaniu z tym z 2009 roku. Tak¿e zawieszenie bêdzie inne. W przysz³ym roku bêdzie to Ohlins, nie Showa, wiêc dla mnie to pocz±tek kompletnie nowej historii".
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze