Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeSam pierwszy raz się spotkałem z takim określeniem, zawsze słyszałem tylko "tłumienie odbicia". Polega ono na spowalnianiu widelca podczas "odbijania". Dzięki temu moto się nie buja przy pojedynczych nierównościach, tak najprościej tłumacząc ;)
Odpowiedzto źle tlumaczysz, polonizm tak zwany.... i wytlumaczyłeś to tak prosto, ze az źle. skrec tlumienie odpowiednio mocno ( zwykle takiego zakresu sie nie daje konstrukcyjnie) i nic nie bedzie bujac, bedziesz mial dobity na wieki i zabetonowany. chyba, ze bujanie tez rozumiesz inaczej ?
OdpowiedzA nie jest to czasem tak, że amortyzator kontroluje sprężynę, czyli po eliminacji tłumienia (np. wyciek oleju) po prostu sprężyna sobie oscyluje/buja aż do memonetu wytracenia energii - coś jak kozłująca piłka?
Odpowiedz