Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 83
Poka¿ wszystkie komentarzePrzez komentarze przewija siê non stop: "Samochód na ¶wiat³ach w lusterkach widzê lepiej". Tymczasem 70% wypadków jest spowodowana faktem ¿e to samochodziarz nie widzia³ moto a nie odwrotnie. Nowa w akcja u¶wiadamiaj±ca, tym razem z Norwegii: http://moto.onet.pl/1607844,1,norwegia-motocyklisci-nie-sa-robakami,artykul.html?node=2
OdpowiedzZniescie nakaz jazdy na swiatlach! A ci którzy przez te trzy lata dopiero uczyli sie jazdy w ruchu drogowym wcale nie beda widziec pojazdow jadacych bez swiatel. To jest niebezpieczenstwo w rodzaju przyzwyczajenia.
OdpowiedzNorwegia to nie Polska
OdpowiedzZatem ile procent wypadków z motocyklami w Polsce powoduj± samochody?
OdpowiedzTo nie ma znaczenia, bo zarówno samochód i jak i motor na ¶wiat³ach lepiej widaæ.
OdpowiedzW 2009 roku motocykli¶ci uczestniczyli w nieca³ych 3 000 wypadków, z czego spowodowali nieco ponad 1 150...
OdpowiedzMa ogromne znaczenie. Samochód widaæ lepiej, ale motocykl w t³umie innych ¶wiate³ widaæ relatywnie gorzej. Jeszcze gorzej widaæ nieo¶wietlone obiekty. Ogólnie ilo¶æ wypadków spada w kategoriach np zderzeñ czo³owych, ale bardziej wzrasta wszystkich innych. Bilans bezpieczeñstwa jest ujemny.
Odpowiedz