tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Premiera CFMoto 700 CL-X w Niemczech. Ma byæ konkurencj± dla modeli Yamahy i Ducati?
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Premiera CFMoto 700 CL-X w Niemczech. Ma byæ konkurencj± dla modeli Yamahy i Ducati?

Autor: Andrzej Sitek 2021.09.17, 11:38 Drukuj

Bez wątpienia motocykle chińskiej produkcji to już nie jest marketowe badziewie, o którym pisaliśmy kilka lat temu. Dzięki renomowanym markom w rodzaju KTM i BMW, które zlecają część swojej produkcji w Państwie Środka, przekonanie o kiepskiej jakości motocykli z Azji nie mogło się utrzymać. Jednak wciąż sprawdzenie, czy stare porzekadło o niskiej jakości wykonania produktów "Made in China" jest prawdziwe, zależy od konkretnego przypadku. 

Jednym z producentów, który mocno stara się wzmocnić swoją obecność na rynku europejskim, jest CFMoto. To marka mocno osadzona w segmencie offroadowych czterokołowców ATV i UTV na kontynencie amerykańskim. Jednak na innych rynkach CFMoto wypracowała sobie całkiem niezłą pozycję w postaci motocykli z homologacją uliczną.

NAS Analytics TAG

I nie chodzi tutaj o przypadkowe modele, bo mówimy na przykład o KTM 790 Adventure, który powstał na bazie CFMoto 800MT - długo oczekiwanego owocu współpracy pomiędzy chińską i austriacką firmą. W Europie, a w szczególności w Niemczech, CFMoto rozszerzyło swoją ofertę modeli wprowadzając model 700 CL-X.

CFMoto 700 CL-X to naked, który został wyraźnie zainspirowany neo-retro scramblerami będącymi obecnie w szczytowym okresie swojej popularności. CFMoto chce za pomocą 700 CL-X wyrobić sobie markę w segmencie wagi średniej, w której znajdują się już mocno osadzone modele jak Yamaha XSR700 i Ducati Scrambler Icon.

CFMoto ma plan na pokonanie konkurencji i stara się przebić przeciwników wyposażeniem, m.in. oświetleniem Full-LED, czy w pełni regulowanym zawieszeniem.

Wygląda to nieźle. Z przodu zastosowano widelec upside down marki KYB z regulacją napięcia wstępnego i kompresji z lewej strony oraz napięcia wstępnego i odbicia z prawej. Tylny amortyzator posiada regulację napięcia wstępnego i odbicia. Oprócz tego na pokładzie jest przepustnica ride-by-wire, dwa tryby pracy silnika, tempomat i wspomniane oświetlenie LED.

Powyższa technologia dobrze radzi sobie z ukrywaniem raczej nudnej, aczkolwiek mocnej jednostki napędowej, która składa się z silnika o pojemności 693 cm3 zmuszającego do galopu 71 kucyków przy maksymalnym momencie obrotowym 68 Nm.

Aktualnie 700 CL-X został wymieniony na oficjalnej stronie CFMoto z przeznaczeniem na rynek niemiecki, jednak cena nie została jeszcze podana. Niezależnie od tego, będzie to z pewnością przyjazna dla budżetu oferta w segmencie neo-retro.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê